י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

פעיל הפלג הירושלמי תקף את הרבנית בר שלום: הרב עובדיה התנגד למכללה

במהלך כנס של ארגון "נבחרות", אליו הגיע פעיל הפלג הירושלמי בועז נקי, התחוללה מהומה • נקי תקף את הנואמת המרכזית הרבנית עדינה בר שלום במהלך דבריה, וטען כי לו אביה היה רוצה שתכהן בכנסת - הוא היה פועל כך • תיעוד וידאו

נקי בכנס הנשים, צילום: נועם פיינר
נקי בכנס הנשים, צילום: נועם פיינר



דרמה בכנס 'נבחרות': פעיל "הפלג הירושלמי" בועז נקי הגיע למקום ותקף את הנואמת המרכזית - בתו של הגר"ע יוסף זצ"ל, הרבנית עדינה בר שלום שתיבדל לחיים, וגרם למהומה.

נקי, שהשתתף בכל האירוע, תקף את בר שלום בעת נאומה, לאחר שהבהירה כי בכוונתה להציג את עצמה כחברת כנסת בבחירות הבאות. "אם אבא שלך היה רוצה שתהיי חברת כנסת – זה היה קורה, גם לאריה דרעי ולאלי ישי לא היה כוח למנוע זאת ממנו", הטיח איש "הפלג הירושלמי" בבתו של הגר"ע יוסף.

לאחר מכן תקף אותה נקי על המכללה שהקימה ואמר לה כי "אבא שלך, שאני מכיר אותו שנים, כי סבא שלי ואחיו קנו לו את הדירה בבית ישראל כשהגיע ממצרים, לא בדיוק נתן לה הסכמה למכללה". בר שלום זעמה על דבריו והשיבה כי "הוא היה במכללה שלוש פעמים בשנה, זה נחשב שהוא התנגד לה?".

בהמשך סיפרה כי "אבא של שכונת בית ישראל הוא לא האבא של השנים האחרונות, הוא השתנה מאוד מאוד". לדבריה, "לפני 20 שנה בא אליו ספרא ואמר לו קח 15 מיליון דולר ותקים אוניברסיטה לחרדים והוא אמר לו 'קח את הכסף בחזרה, עוד לא הגיע הזמן'. אחרי שבע שנים הוא אמר לי 'לכי תקימי מכללה'".

ל"בחדרי חרדים" נודע כי בסיום ההרצאה ירדה בר שלום מהבמה לשוחח עם נקי, והבהירה לו בלשון שאינה משתמעת לשתי פנים כי דבריו פגעו בה מאוד ואינם מקובלים על דעתה. על פי עדי ראיה שנכחו במקום, אמרה בר שלום לנקי כי "שלוש נכדות של אבא (הרב עובדיה יוסף, י"ג), בנותיו של הרב יצחק, למדו אצלי. נכד אחר שלו, בן של הרב דוד - תלמיד חכם ובר אוריין, סיים אצלי תואר בהצטיינות. זו הייתה דעתו של אבא תמיד. כשהוא היה בטקס הסיום וראה גברים בקהל, הוא שאל אותי האם אלו תלמידים שלי, אמרתי לו שאלו אברכים ואני חוששת מתגובת הרבנים האשכנזים אם אוציא אותם ללימודי אקדמיה, אבא שמע את זה וגער בי - וממני את לא פוחדת?!".

צפו בדרמה:

בועז נקי נבחרות עדינה בר שלום המכללה החרדית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 40 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד