כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

יום שישי השחור - אל תשכחו את הפרופורציות בבית

היום העמוס ביותר במרכזי השופינג של אמריקה משפיע גם על הישראלים • על הנחות, השפעות וגם זהירות: חשבו היטב את הצרכים שלכם כדי שלא תישארו עם חור שחור בסוף היום

יום שישי השחור - אל תשכחו את הפרופורציות בבית



יום שישי השחור. זהו הכינוי ליום שישי שפותח היסטריה של מכירות לקראת החורף.
הוא חל ביום שישי של השבוע הרביעי של חודש נובמבר למניינם. יום זה הוא יום הקניות העמוס ביותר בשנה בארצות הברית.

בשנים האחרונות הצרכן הישראלי נחשף לקניות ברשת וקונה ברשת במאסות הולכות וגדלות על חשבון הקמעונאים המקומיים. הרשתות הישראליות המודאגות מזליגת הכסף של הצרכנים לחו"ל מבינות שמחובתם לשתף פעולה עם ההנחות והמבצעים בעולם ומציעות השנה יותר מתמיד מבצעים עמוקים לרגל יום הקניות הבינלאומי. בשונה מארצות הברית בה באופן מסורתי יום המבצעים נמשך יממה אחת, בארץ מושכות הרשתות את המבצעים במשך חודש שלם, מה שגורם ליצירת הנחות פחות עמוקות מאשר בחו"ל.

דוגמאות להנחה ברשת ישראלית בהשוואה לרשת מחו"ל תוכלו למצוא בגולף קידס ובייבי הישראלית המוכרת פוטר לילדים ב-20 ש"ח מול NEXT הבריטית שמוכרת פוטר ב26 ש"ח.

הנחות גדולות ניתן יהיה למצוא ברשתות ומותגים- NORMANDE, קבוצת ח.י. סלקום, פלאפון, רשת מחסני חשמל, שריג, רשת האופניים RECYCLES, LG, בסט מובייל, ניופאן, אתר ביג דיל, קליניק, מאק, אפריל, גאפ, ריפליי, עונות, H&M, אופטיקנה, מיכל נגרין, קרייזי ליין, קידס קדס ועוד.

כדאי לבוא מוכנים ליום שישי השחור עם רשימה מסודרת של רכישות אותם תכננתם לרכוש בכל מקרה ולא להיסחף לטרפת הקניות הגדולה שתשאיר אתכם עם מסגרת אשראי מנוצלת עד תום וחור (שישי שחור) בכיס.
יום שישי השחור קניות שופינג אמריקה ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד