כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

היועץ החדש של ברקת - בעד תחבורה בשבת

חשש בקרב חברי המועצה החרדיים בירושלים מדעותיו של היועץ החדש של ראש העיר ניר ברקת - ברק הרשקוביץ

היועץ החדש של ברקת - בעד תחבורה בשבת

ראש עיריית ירושלים ניר ברקת מינה לאחרונה את ברק הרשקוביץ ליועצו החדש, זאת לקראת ריצתו לפריימריז בליכוד.

אתמול (ה) בישיבת מועצת העיר, תקף יוחנן ויצמן חבר המועצה מטעם 'יהדות התורה' את המינוי החדש והקריא ציטוטים שהתפרסמו בשמו של הרשקוביץ בעד תחבורה ציבורית בשבת ונגד הפרדה של נשים וגברים באוטובוסים.

"קראתי בימים האחרונים מאמרים ורעיונות שכתב ברק ונראה שמדובר באדם מבריק וכשרוני שירושלים תוכל ליהנות מיכולותיו", פתח ויצמן את דבריו, "עם זאת אני מקווה כי החשש שמא ימשיך לדבוק בדעותיו בנושאי דת ויהדות יתבדה".

ויצמן ציטט מדה מרקר דברים שאמר היועץ החדש של ברקת: "ביום ראשון עליתי על אוטובוס, ויחד עם עוד פעילים וחברים שהגיעו לאירוע של 'ישראל חופשית' - הפלגנו לנו על כבישי ישראל לעבר בני ברק. ישבנו יחד, נשים וגברים, בקדמת האוטובוס ווידאנו שבמרחב הציבורי אף אחד לא ידרוש מנשים לפנות את מקומן לגברים. את חוט מחשבותיי קטע נוסע שאמר לי בשקט: 'כבר ארבעת אלפים שנה שאנחנו רגילים לזה שמנסים להצר את צעדינו. זה בסדר, גם השיקוץ הזה ייעלם'", הקריא ויצמן את דבריו של הרשקוביץ.

"בנוסף", הוסיף ויצמן, "הנה דברים מאתר ynet, דברים שאמר הרשקוביץ, 'תחבורה ציבורית בשבת היא דבר צודק, יעיל ונכון: בכל פעם שאני משלם ממיטב כספי למונית בשישי בערב, לבי מלא תפילה שיום יבוא וחזונו של הרצל (לאוטובוסים בשבת) יתממש בתל-אביב, בבאר שבע ובירושלים'".

לסיום עקץ ויצמן את ברקת: "אני מצפה מראש העיר שינחה את ברק להתמקד בעשיה למען ירושלים ולא להיות עוד 'יועץ לענייני חרדים'".
ניר ברקת יועץ חדש ברק הרשקוביץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד