ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

פתח תקווה: קביעת מזוזות בקמפוס 'שתילים'

ברוב פאר והדר נחנך קמפוס פנימיית 'שתילים' במשכן חדש ומרווח בפתח תקווה, בהשתתפות רבנים ואישי ציבור

פתח תקווה: קביעת מזוזות בקמפוס 'שתילים'

ברוב פאר והדר נחנך קמפוס פנימיית 'שתילים' במשכן חדש ומרווח בפתח תקווה, כאשר בקביעת המזוזות למשכן החדש ברחוב בזל בפתח תקווה כובד ראש ישיבת אור ישראל בפ"ת הגאון רבי יגאל רוזן, שנוכחותו גרמה להתרגשות גדולה בקרב המשתתפים ותלמידות "שתילים".

ראש הישיבה האציל מברכותיו ובירך את כל העוסקים במלאכה, כמו"כ השתתפו יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני, ראש עיריית פ"ת איציק ברוורמן, הרב מנחם שוורץ מנהל האגף החרדי בפ"ת חברי המועצה: ישראל פרידמן, אליהו ברוכי, הגב' מירב טמיר -מנהלת השפ"ח, סגן ראש העיר מר איציק דיעי ובכירים נוספים.

לפני פתיחת המעמד סיירו אישי הציבור בבית הספר 'מיתרים' שבמתחם הקמפוס כאשר מנהלת ביה"ס הגב' נ. אליהו מציגה את הכיתות המרווחות ואת שיטת הלימוד הייחודית המיועדת לילדים המתחנכים בו.

לאחר קביעת המזוזות התקיים מעמד חנוכת הבית אותו הנחה בטוב טעם מנכ"ל שתילים הרב ישראל רייסנר שציין את ההתרגשות הרבה בחנוכת הקמפוס המרווח. "אחרי תקופה ארוכה ומאמצים רבים, הגענו עד הלום ואנו חונכים את הקמפוס המיוחד הזה. והודה לכל הצוות המסור שעושה יומם ולילה לטובת החניכות ובראשם הרב ראובן גלסנר.

"עמותת שתילים מפעילה מוסדות חינוכיים הנותנות מענה ל-1000 ילדים מהחינוך המיוחד, מעסיקה קרוב ל-700 ועובדים ב-20 רשויות מקומיות. הרשות המקומית שצועדת בראש היא פ"ת והעומד בראשה מר איציק ברוורמן, ואכן לא רק בכמות אלא בעיקר באיכות בדרך הנתינה. כשאני מגיע לעיריית פ"ת למשרדו של הרב מנחם שוורץ הוא זה ששואל אותי מה אני צריך? מה יעזור לבנות? מה יכול לשמח אותן יותר?"

יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני שיבח את פעילות 'שתילים וציין בנאומו: "ראיתי את העשיה הברוכה למען חינוך, התרשמתי מאוד, 'שתילים' בכל הארץ בכלל ובפ"ת בפרט עושים דברים גדולים, אני משתדל לעמוד לימינם ולסייע להם במשך שנים, אמשיך זאת ביתר שאת, ואענה לכל בקשה שתגיע. העשייה וההתפתחות של שתילים ראויה לכל שבח".

מנהל האגף החרדי בעירייה הרב מנחם שוורץ נשא אף הוא דברי ברכה במהלכם קישר את המאורע לפרשה וציין כי "זה מקום שלכל ילדה נותנים יחס שווה. כולן שוות לטובה. מסתכלים על כל אחת כאילו שווה לטובה". דבר סיום ושבח נשא ראש העיר מר איציק ברוורמן.















שתילים קביעת מזוזות פתח תקווה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד