י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

למרות הכאוס באל-על - דינוש נחתה בזמן

הילדה בת ה-4 שצריכה לעבור טיפול רפואי נדיר, הגיעה לניו יורק כדי להתפלל על קבר הרבי מליובאוויטש - ומשם תמשיך לבוסטון

למרות הכאוס באל-על - דינוש נחתה בזמן

שמועות עקשניות הסתובבו בשעות הבוקר (ראשון) על כך שדינוש ריבקין לא יצאה לבוסטון בעקבות שביתה בנתב"ג, אך בשיחה עם 'לובי נשי', מרגיעה לאה גורליק, מי שעומדת מאחורי קמפיין התרמה אינטרנטי למען נסיעתה של דינוש - כי הנסיעה יצאה בזמן המתוכנן וכי בשעה האחרונה נחתו בני משפחת ריבקין בניו יורק - כשפניהם מועדות לעבר אוהל הרבי מליובאוויטש.

"אנשים עשו חישובים משלהם, חישובים מוטעים, אולי משום שחשבו שדינוש נוסעת ישירות לבוסטון", אומרת גורליק. "אך לא כך הדבר. דינוש עוברת בניו יורק, והולכת להתפלל אצל הרבי על כל התורמים שסייעו לה בסופו של דבר להגיע למטרה - רפואתה השלמה בעזרת ה', בבוסטון".

סיפורה של דינוש, שנולדה לפני ארבע שנים וחצי כשהיא סובלת מתסמונת נדירה שנקראת "אטרזיה של הוושט" - הוושט מחובר לריאות במקום לקיבה. היא מעולם לא טעמה אוכל מכל סוג שהוא והיא אוכלת אך ורק דרך זונדה, כבר סוקר בהרחבה ב'בחדרי חרדים'.

לאחר שכמעט נואשו מדרך ריפוי, היא נמצאה בבוסטון - ועלותה אדירה. מרתון תרומות שנפתח למשך יומיים, הפתיע כל בן אנוש. יממה אחת בלבד לאחר פתיחת ההתרמה, נאספו מיליון וחצי שקלים לטובת הסיפור של דינוש. אמש, כאמור, מוצאי שבת פרשת חיי שרה, היא עלתה על מטוס לניו יורק ומשם תמשיך לבוסטון. מחר, יום שני, היא עתידה להתחיל את ההליך הרפואי שלה.

רפואה שלמה לדינוש.









קישורים:
דף עדכוני פייסבוק על מצבה של דינוש
בוסטון דינוש תרומות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד