כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

תיעוד קבוצתי: אלפי שלוחים בתמונה אחת

אלפי שלוחי חב"ד מכל העולם התאספו הבוקר בניו יורק לתצלום המסורתי על רקע חזית בית 770 במסגרת כינוס השלוחים השנתי • צפו בתיעוד קבוצתי מרגש

תיעוד קבוצתי: אלפי שלוחים בתמונה אחת

בסוף השבוע נפתח בניו יורק הכינוס השנתי של שליחי חב"ד ברחבי תבל. בכינוס משתתפים כארבעת אלפים משלוחי חב"ד, ובמהלך ימי הכינוס הם עוסקים במגוון סוגיות העומדות במרכז החיים היהודיים בעולם.

לקראת הכינוס מפרסם מרכז השלוחים העולמי נתונים על ההתפתחות הבלתי פוסקת של מפעל ייחודי זה, שאותו ייסד הרבי מליובאוויטש, כדי להעניק פינה יהודית חמה ליהודים בכל מקום על פני כדור הארץ.

מספרם הכולל של שליחי חב"ד ברחבי תבל עומד על 4552, והם מקיפים 90 מדינות ברחבי העולם. השלוחים מפעילים ברחבי העולם כ-3650 בתי חב"ד ומוסדות יהודיים. בארה״ב ובקנדה בלבד פועלים 980 קהילות, פרישה ההופכת את חב"ד לגוף המפעיל את המספר הגדול ביותר של קהילות בצפון אמריקה, והוא שרוי במגמת עלייה מתמדת.

בארץ ישראל פועלים 336 בתי חב"ד, המופעלים על-ידי כשש מאות שלוחים, והם מקיימים פעילות יהודית שוטפת לאורך השנה.



הרב משה קוטלרסקי, יו"ר כינוס השלוחים העולמי, אומר כי "בשנים האחרונות שמה מערכת השליחות של חב"ד דגש על פעילות עומק – בקמפוסים, בקרב הנוער והילדים, ובקרב מבוגרים. במקומות רבים שלוחי חב"ד הם הקול היהודי היחידי באזורם, דבר שהופך אותם לשגרירי היהדות בכל הקשור להתעוררות האנטישמיות והתחזקות העוינות לישראל בעת האחרונה. שליחי חב"ד רואים חשיבות בהחדרת הגאווה היהודית, לצד מתן מידע לסטודנטים ולציבור היהודי בכלל, כדי לחזק את יכולתם לעמוד במתקפות עליהם".

ביום שישי עלו השלוחים להשתטח על ציונו של האדמו"ר מליובאוויטש זי"ע, שבהוראתו ובהשראתו קם והיה מפעל ייחודי זה. הם יביאו עמם עשרות אלפי פתקי בקשות שמסרו לידיהם תושבי עירם.

הבוקר (ראשון), התייצבו אלפי השלוחים לתצלום הקבוצתי המסורתי, בחזית בניין 770 המפורסם, ובערב יתכנסו באולם ענק, ל'באנקט' החגיגי, שבו אמורים להשתתף כששת אלפים איש, השלוחים והגבירים השותפים בפעילותם.









































































































































































כינוס השלוחים תמונה קבוצתית 770 חבד משה קוטלרסקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד