י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

צפו: אוטובוס 'קווים' נוסע נגד כיוון התנועה

בתיעוד מטריד שהגיע לידי "בחדרי חרדים" נראה נהג אוטובוס של חברת 'קווים' נוסע נגד כיוון התנועה באחד הרחובות בבני ברק, תוך סיכון חייו וחיי הנהגים והולכי הרגל במקום • צפו

צילום: י.ה.
צילום: י.ה.

 

תרבות הנהיגה בקרב חלק מנהגי האוטובוסים במדינה ידועה לשמצה. החל מנהגים שצופים בסרטונים בזמן הנסיעה וכלה בנהגים שמשתוללים על הכביש.

בתיעוד שהגיע לידי "בחדרי חרדים" מוכיח נהג של חברת "קווים" בדיוק את זה. בתיעוד נראה האוטובוס נוסע נגד כיוון התנועה באחד הרחובות בבני ברק.

הסרטון צולם אמש (מוצ"ש) סמוך לחצות בצומת הרחובות רבי עקיבא-הרב שך, סמוך לאיצקוביץ.

בתיעוד נראה נהג האוטובוס נוסע באין כניסה, נגד כיוון התנועה, ואם לא די בכך, נהג האוטובוס המשיך לנסוע בצומת הסמוכה, תוך שהוא מסכן את חיי הנהגים שחצו את הצומת מימין ומשמאל.

(צילום: י.ה.)

תושב השכונה אמר ל"בחדרי חרדים": "אני גר פה הרבה שנים ומעולם לא ראיתי כזה 'אומץ' של נהג לנסוע נגד התנועה ולסכן את חייו ואת חיי הולכי הרגל והנהגים. לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם זה היה קורה בשעות היום, זה יכל להיגמר באסון קשה. מדובר בנס".

מחברת 'קווים' נמסר בתגובה ל'בחדרי חרדים': "החברה רואה בחומרה רבה את האירוע. מבדיקת מערכות האיתור שלנו לא נמצא אוטובוס שנסע ברחוב הרב ש"ך בשעה שצויינה. על מנת שנוכל לאתר את הנהג שביצע את עבירת התנועה, אנחנו מבקשים לקבל פרטים נוספים. שעת צילום הסרטון, מספר הרישוי של האוטובוס יעזרו לנו לאתרו ולמצות איתו את הדין".

חברת קווים אוטובוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד