י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

מוזס במתקפה: "נתניהו תקע סכין בלב המגזר החרדי. הוא מבין רק כוח"

יו"ר סיעת "יהדות התורה" מוריד את הכפפות ותוקף את ראש הממשלה על אדישותו בנוגע למצוקת הדיור במגזר החרדי - "נתניהו מבין רק כוח, וכך צריך להתנהל אתו בכל הקשור לפתרון מצוקת הדיור למגזר החרדי" • בפנים - דבריו המלאים

ח"כ מנחם אליעזר מוזס. צילום: פלאש 90
ח"כ מנחם אליעזר מוזס. צילום: פלאש 90



מצוקת הדיור במגזר החרדי: יו"ר סיעת 'יהדות התורה' ח"כ מנחם אליעזר מוזס תקף בחריפות את ראש הממשלה בנימין נתניהו ואמר כי הוא "תקע סכין בליבו של המגזר החרדי", לדבריו של מוזס - "נתניהו מבין רק כוח וכך צריך להתנהל אתו בכל הקשור לפתרון מצוקת הדיור למגזר החרדי".

את הדברים אמר מוזס בתוכנית 'נלחמים על הבית' ב'קול חי' בהגשת הכתב הפוליטי של 'בחדרי חרדים' יעקב גרודקה, על רקע הפגישה שנקבעה ליום שני בשבוע הבא בין חברי סיעת 'יהדות התורה' לבין שר האוצר משה כחלון, שר הבינוי והשיכון יואב גלנט וראש מטה הדיור אביגדור יצחקי - שבה תציג 'יהדות התורה' את דרישותיה בנושא הדיור למגזר שבחר בה לכנסת.

מוזס שדוגל באיומים על נתניהו אמר לגרודקה כי "ראש הממשלה מבין רק את שפת הכוח, כך היה בחוק הגיוס. שאלתי את מועצת גדולי התורה האם נצביע לתקציב והנה ונתניהו ששהה בכלל בחו"ל שלח את אביחי מנדלבליט לחתום על הגיוס".

מוזס הוסיף בתקיפות כי "האזנתי לדברים שאמר ראש הממשלה בוועידת המודיע שמצוקת הדיור במגזר החרדי היא חלק מהמצוקה הכללית והרגשתי שהוא תוקע לנו סכין בגב. המצוקה שלנו גדולה שבעתיים מהמצוקה במגזר הכללי.

"יש אלפי דירות בראש העין. אין שום סיבה שנהיה בשר התותחים ונאלץ להתגורר יחד עם הפזורה הבדואית. בראש עין סגרו למעלה מ-13 אלף יחידות דיור בהסכמי גג. זה קרוב לבני ברק ואני דורש בראש עין מקום גם לחרדים", אמר מוזס, לדבריו, "יש גם את הפתרון של מענקים לדירות יד שניה. הגשתי לפני 6 הצעת חוק שיינתן מענק של 100 אלף שקל למי שיקנה דירת יד שניה בפריפריה".

לדבריו של מוזס, "עד היום, במדד שנתיים, היינן עסוקים בכיבוי שריפות ובסור מרע. כעת התפננו ואנחנו מקווים שבג"צ לא יחזיר לנו את הבעיות שהסתיימו. כעת המועצת והרבי מויז'ניץ הורו לנו להתמקד בעיקר במצוקת הדיור".

"אנחנו כעת צועקים 'געוואלד' והזעקה הזאת עושה פירות. נציג לוח זמנים ואמליץ לפני המועצת שלא נצביע לתקציב - אם לא יהיה פתרון משמעותי למצוקת הדיור במגזר החרדי - ואני חושב שחברי גם יחשבו כך", אמר מוזס לגרודקה.
מוזס מצוקת הדיור נתניהו יהדות התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד