כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

למבורגיני חדש הצטרף לצי של המיליונר; "לטובת החתנים"

המיליונר הדתי, שמעמיד את הצי שלו לרשות חתנים וכלות - התחדש ברכב חדש • צפו בתצוגת הראווה

למבורגיני חדש הצטרף לצי של המיליונר; "לטובת החתנים"

הקבלן הדתי העשיר עודד שריקי מנתיבות, אחת הדמויות הבולטות והמוכרות בדרום שבבעלותו חברת הבניה ׳ארזי הנגב׳, התחדש בימים האחרונים ברכב למבורגיני חדש.

רכב זה מצטרף לעוד צי של רכבים יוקרתיים שמחזיק שריקי בבעלתו. (קאדליק קבריולט, רולס רויס ישנה וחדשה, פרארי, דגם ישן של פרארי, פורשה פאנמרה, אסטון מרטין, לינקולן, ג'יפ רנגלר חדש, גי'פ ב.מ.וו X6, מרצדס).

שריקי בן 42 נשוי ולו ארבעה ילדים, בגיל 30 חלה בדלקת בלבלב במצב קשה, הרופאים לא נתנו לו סיכוי כלל להחלים, אבל הוא כנגד כל הסיכויים החלים וחזר לאיתנו. לאחר שהחלים, חזר שריקי לעסק הקבלנות ובנה לעצמו בנתיבות וילה גדולה בת שלוש קומות, בריכה וחניית רכבים גדולה, בשווי 20 מיליון שקל.

שריקי מכונה היום בעולם העסקים כמלך הקבלנים של הדרום. ביתו ידוע כבית שבאים אליו מידי יום כמה עשרות חתנים וכלות רגע לפני חתונתם להצטלם, והוא מצדו מארח אותם לצילומים בשמחה. בנוסף, שריקי מעמיד את הרכבים שברשותו לרשות חתנים וכלות המבקשים רכב יוקרה לחתונה.

"ה' נתן לי ברכה ואני חולק בה. אני אוהב לעזור לאנשים ולתרום. לא אספר לעולם למי אני תורם, זה ביני לבין אלוקים. אני לא מפרסם למי אני עוזר ונותן. כשזוג צעיר מבקש מכונית לחתונה אני דואג להם שיהיה להם שמח וכיף על הנשמה. אפילו נותן סיבוב לאנשים על המכוניות שלי.״ סיפר שריקי לאתר "מאקו" בראיון לפני שנה.

בבית עצמו יש הרבה כלים מזהב, לטענתו של שריקי שעיצב לעצמו את כל הבית, הוא החליט כי רוב הכלים בבית יהיו מזהב כמו בבית המקדש. בנוסף בפינת האוכל מוצבת תמונה גדולה של קריעת ים סוף, לטענת שריקי הוחלט להציב את התמונה שם בשל היות פינת האוכל כדבר קדוש.

שריקי חובש כיפה, שומר שבת ומתפלל את כל התפילות, הקים בשנה האחרונה אל מול ביתו בית כנסת מפואר לקהילה, שאותו עיצב לבד. ״מזל שה' הביא לנו את השבת, אני צובר המון אנרגיות כל השבת לקראת השבוע״. סיפר שריקי למאקו.

בראיון נשאל שריקי איך מתחזקים את כל המכוניות היקרות הללו?

"כמו שאני מתחזק את הבניינים שלי. דואג לכל הטיפולים התקופתיים, לטסטים, לכל דבר. יש אנשים שעוזרים לי בזה. מכיר כל חלק וחלק במכוניות. אני נוהג בהן לפי הצורך שלי ותלוי במרחק הנסיעה".

צילום: רפאל חיון












למבורגיני עודד שריקי מיליונר נתיבות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד