א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

שלוש אחיות, שלוש כלות - הסיפור האמיתי

מי הם שלושת החתנים והכלות שתמונותיהם הופצו בווטסאפ? האם אכן מדובר באחים ואחיות?

אילוסטרציה: Matanya Tausig/Flash90
אילוסטרציה: Matanya Tausig/Flash90



שלישייה ושלישיה התארסו? האמנם? הנה הסיפור האמיתי.

הנפצה היא שם עצם שאולי לא נתקלתם בו עד עתה, אך מעכשיו שימו לב. מילה שהיא שילוב של שתי מילים 'הפצה' ו'נפץ'. כדי להגיע אל יעד ההנפצה, כל שעליך לעשות הוא למצוא נושא נפיץ, ולהפיץ. הסיפור נכון או לא נכון? זה לא כ"כ משנה.

זה מה שאירע בשבוע שעבר. הרשת, בעיקר זו הווטסאפית, התמלאה בתמונת של שלישיית כלות ושלישיית חתנים. הטקסט הנלווה סיפר את הלא-יאומן: שלישיית אחיות באו בברית האירוסים עם שלישיית אחים. וואו. התרגשות של ממש. נראה אתכם לא מעבירים הלאה.

אבל, וכאן האבל הגדול, לפני שתעבירו למה שלא תבררו האם אינכם שותפים להנפצה דימיונית?! אז בדקנו בשבילכם - ויש לנו ידיעה משמחת בהחלט.

שלישיית אחיות לבית משפחת הגר (מברוקלין ני יורק), חנה, שירה ומרים התארסו כולן בתוך שלושה שבועות. שלושתם עם חתנים, בחורי ישיבה מבתים טובים כמו שנאמר. אבל אוי, לא אחים. החתנים המאושרים הם פסח דיאמונד, יהושע קרסנאו ודוד קליין. מזל טוב והרבה כוחות למשפחת הכלות שצריכה להפיק בתוך זמן קצר שלוש חתונות.

ואתם, שימו ברקס על האצבע לפני שתנפיצו את הדבר הבא. תמונות הכלות והחתנים המאושרים חובשים כל אחד כובע הנושא את שם כלתו הופצו באתרים שונים בארצות הברית אך לבקשת המשפחה הוסרו ולכן לא נוכל לשתף אתכם בתמונות.
כלות חתנים אחים אחיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד