כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

צמצום חילולי השבת: צפו בגפני מחמיא לכץ

יו"ר ועדת הכספים ניצל את הדיון בתקציב משרד הרווחה כדי להודות לשר חיים כץ על חלקו בצמצום חילולי השבת

גפני וכץ. צילום: קובי גדעון פלאש 90
גפני וכץ. צילום: קובי גדעון פלאש 90

יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני, סגר היום (ב) מעגל עם שר העבודה והרווחה חיים כץ בנושא חילולי השבת על ידי רכבת ישראל, שכמעט גרמו למשבר קואליציוני חמור - וכפי שנחשף ב"בחדרי חרדים", הסיכום בין כץ לחרדים הוא שהוריד את הלהבות ואת הנושא מסדר היום.

בדיון שהתקיים היום בועדת הכספים על תקציב משרדו של כץ, פרגן גפני לשר העבודה והרווחה והזכיר לו את משבר השבת, "אדוני השר, אני משבח אותך בפעילות בעניין הזה של חוק שעות עבודה ומנוחה".



גפני פרגן גם לחברת החשמל שבחרה השבוע שלא לקיים את העבודות בשבת, "היו עבודות עכשיו בנתיבי איילון, חברת החשמל סגרה את נתיבי איילון, ביום שני, שלישי ורביעי, ואני משבח אותה על כך", אמר גפני והוסיף, "הנה אדוני השר - הם אפילו לא באו לבקש מכם היתר עבודה".

בהמשך עסק גפני ב'חוק סגל' המפורסם שקודם על ידי יתום חרדי והתברר כי ילדיו של מי שנפטר כתוצאה מעבודה אינם כלולים בחוק. גפני ביקש ממשרד הרווחה להביע עמדה בנושא והציע כי אם יסכימו לתיקון - הדבר ייכלל בחוק ההסדרים.

כזכור, משבר עבודות הרכבת בשבת גרם בזמנו למשבר קואליציוני, כאשר בשיאו הורה ראש הממשלה בנימין נתניהו שעה קלה לפני שבת על ביטול העבודות, ובתקשורת תקפו את החרדים בחריפות.
גפני חיים כץ עבודות בשבת מחמאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד