י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

המשא ומתן על סף פיצוץ? עובדי אל על נטשו את השיחות

הצדדים לא הגיעו להסכמות בניהם - והם בדרכם לגישור נוסף בהסתדרות

צילום: משה שי, פלאש 90
צילום: משה שי, פלאש 90



המגעים בין נציגי ועד העובדים לבין הנהלת החברה לא מבשילים לכדי הסכם: נציגי ועד העובדים עזבו את הדיונים והפסיקו את המגעים לחתימה על הסכם מול ההנהלה - היות והם טוענים כי ההבנות שהושגו אתמול בנוכחות יו"ר ההסתדרות ניסנקורן ויו"ר ועדת הכלכלה איתן כבל - לא מופיעות בטיוטת ההסכם שהגישה עתה הנהלת אל על.

הצדדים ישבו הבוקר בכדי לעגן את ההבנות שאליהן הגיעו אתמול, אך בטיוטה שהציגה הנהלת אל על לוועד העובדים, התגלה פערים מהותיים שהצדדים לא הצליחו לגשר עליהם לבדם. ובשעה זו הצדדים בדרכם לאבי אדרי, יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, בניסיון ליישב את אי ההבנות שלא הצליחו לגשר עליהן ביניהם.

מקורבים למו"מ טוענים כי חלק מאי ההסכמות נוגעות לתאריך הפסקת השימוש במטוסים החכורים. זאת, למרות שהצדדים בירכו על הגעה להבנות וכי הנהלת החברה הצהירה כי תפסיק להשתמש במטוסים החכורים ב-1 בדצמבר 2016.

באל על טוענים כי מדובר בניסיון נוסף של הטייסים לשפר עמדות לקראת חתימה.

אמש ישבו נציגי הנהלת אל על בנוכחות המנכ"ל דוד מימון, יחד עם נציגי ועד העובדים ונצייגי הטייסים, לצד יו"ר ההסתדרות ניסנקורן ויו"ר ועדת הכלכלה - בניסיון ליישב את כל המחלוקות סביב סכסוך העבודה, הבוקר נועדו הצדדים כדי לעגן את ההבנות בהסכם חתום. נראה כי ההבנות שהושגו אמש לא תורגמו להסכמות פרקטיות שמספקות את שני הצדדים.

קישורים:
''לתת העדפה ברורה לזוגות צעירים בדירות''
המלצות ליצמן: במבה בחוץ, סימון סוכר בפנים
''קידוחים חדשים? קודם תפתחו את מאגרי הגז שמצאתם''
אל על שביתה ועד העובדים הסכם אבי ניסקורן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד