י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

ריקול: שוב חיידקי ליסטריה במוצרי המזון המעובד

מדובר בפעם השנייה בתוך שבועיים שהחברה מחריזה על ריקול בעקבות חיידקי ליסטריה • מטעם למהדרין הודיעה כי מי שרכש את המוצרים מתבקש לא לצרוך אותם ולהחזירם למקום הקניה לצורך קבלת זיכוי

ריקול: שוב חיידקי ליסטריה במוצרי המזון המעובד



שוב זיהום במוצרי מזון: חברת מטעם למהדרין מודיעה כי בבדיקה שבוצעה על ידי שירות המזון בלשכת הבריאות המחוזית ירושלים נמצאו חיידקי ליסטריה מונוציטוגנס במוצר רוסטביף במשקל 250 גרם, תאריך ייצור 02/11/2016, טוב לשיווק: 02/01/2017. המוצר מסדרת הדליקטסים (Specials) של מטעם חפץ חיים.

חיידק ליסטריה מונוציטוגנס הוא חיידק העלול לגרום מחלה באוכלוסיה בסיכון גבוה כגון בעלי מערכת חיסון מוחלשת, קשישים או לגרום להפלות אצל נשים הרות.

מטעם הדרין הודיעה כי היא פועלת לאיסוף המוצרים מהחנויות והציבור שרכש את המוצרים מתבקש לא לצרוך אותם ולהחזירם למקום הקניה לצורך קבלת זיכוי. בהודעתה נכתב כי: "החברה מתנצלת על התקלה ותמשיך לפעול לטובת הבטחת איכות ותקינות מוצריה".

הצרכנים מוזמנים לפנות לבירורים ישירות לחברה בטלפון 02-6542737.

מדובר בפעם השנייה בתוך שבועיים שהחברה מחריזה על ריקול בעקבות חיידקי ליסטריה. לפני כשבועיים הכריזה החברה על ריקול למוצר בחזה הודו בדבש במשקל 250 גרם, מאותה סיבה, לאחר בדיקה של לשכת הבריאות.

קישורים:
''לתת העדפה ברורה לזוגות צעירים בדירות''
המלצות ליצמן: במבה בחוץ, סימון סוכר בפנים
''קידוחים חדשים? קודם תפתחו את מאגרי הגז שמצאתם''
חיידקי ליסטריה מוצרי מזון ריקול מזון מעובד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד