כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

בלעדי: כחלון הבטיח להורים "אדבר עם יהב"

במסגרת מאבקם של תלמידי 'נתיבות משה' נגד עיריית חיפה, הגיעו ההורים לישיבות הסיעה של יהדות התורה וש"ס - ואף נפגשו במקרה עם שר האוצר שהבטיח לסייע

ההורים בישיבת הסיעה של שס
ההורים בישיבת הסיעה של שס

הורי בית הספר 'נתיבות משה' הופיעו היום (שני) בפני סיעות ש"ס ו'יהדות התורה', במטרה לגייס אותם לסייע במאבקם מול ראש העיר יונה יהב ועיריית חיפה, בעקבות המבנה הרעוע בו ילדיהם לומדים. "אנחנו מפחדים בכל יום שאנחנו שולחים את הילדים לבית הספר, בכל יום נפצעים ילדים וזה מצב בלתי נסבל", טענו ההורים לחברי הכנסת.

בסיעת 'יהדות התורה' הגיב יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני לדברים ואמר כי "אנחנו אשמים במצבם של הילדים האלו. אנחנו צריכים ללכת כסיעה לראש הממשלה ולפתור את העניין הזה. אם שום דבר לא יעזור, אני ממליץ שההורים יפנו לבג"צ והסיעה תעמוד מאחוריהם".

מאוחר יותר פרסמה סיעת 'יהדות התורה' הודעה שבה נכתב כי "חברי הכנסת הודיעו כי יפעילו את מלוא השפעתם בכל דרך אפשרית, כדי לסייע להורים ולילדיהם ולמצוא את הפתרון הדרוש לבית הספר, פתרון שנמנע עד כה בגלל עמדתו השלילית של ראש העיר מר יונה יהב. חברי הכנסת הודיעו שהם ממתינים למסקנות ועדה שמינה שר החינוך ופועלת בנושא זה. ואם בכך לא יהיה די, ידרשו להיפגש בדחיפות עם ראש הממשלה מר נתניהו כדי שיתערב באופן אישי בנושא עד שיימצא הפתרון הדרוש".

בנוסף נכתב כי "בישיבה הסיעה הועלתה גם האפשרות לנקוט צעדים משפטיים שונים, וזאת לאחר שתתקיים התייעצות בעניין עם גדולי התורה".

לאחר סיום ישיבת הסיעה, עבר במקום במקרה שר האוצר משה כחלון. הורי התלמידים ניסו לגייס גם אותו למאבק, "יש לנו ילד ששבר אגן לפני שבוע" אמרו לשר כחלון שענה להם, "מה אתם רוצים ממני, מה אני יכול לעזור לכם?" ההורים ביקשו: "תדבר עם העירייה וראש העיר יהב", וכחלון ענה - "אני מבטיח לדבר", ופנה לשוחח עם גפני ביחידות. 'בחדרי חרדים' מגיש תיעוד בלעדי מהמפגש עם כחלון ומישיבת הסיעה.

נתיבות משה תלמוד תורה כחלון יהדות התורה שס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד