י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

מסתמן: 4 שנות מאסר לנהג 'אוטובוס המוות'

קצת פחות משנה לאחר אסון "אוטובוס המוות", נהג האוטובוס, חיים ביטון, ישלח ככל הנראה ל-4 שנות מאסר, זאת לאחר שהגיע להסדר טיעון עם הפרקליטות

הנהג חיים ביטון. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
הנהג חיים ביטון. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

תשעה חודשים לאחר האסון הקשה של "אוטובוס המוות", התאונה בקו 402 בכביש ירושלים תל אביב בה נהרגו שישה בני אדם, הפרקליטות מקיימת מגעים עם פרקליטו של נהג האוטובוס, חיים ביטון, לפיו, יטענו במשותף לארבע שנות מאסר בלבד. כך מפרסם הערב (שני) העיתונאי אביעד גליקמן ב'חדשות 10'.

על פי הסדר הטיעון, הצפוי להיחתם בימים הקרובים, ביטון יודה בעבירות של גרימת מוות ברשלנות של שישה מנוסעי האוטובוס, וכן בפציעתה של שרה שפרלינג, יודה בחלקו בתאונה ופרקליטות מחוז ירושלים תבקש מבית המשפט לגזור עליו ענוש מאסר של ארבע שנים בלבד.

למרות שמשפחות ההרוגים והפצועים אינם חייבים להסכים להסדר, לדברי גליקמן הם הביעו את הסכמתם וביום חמישי הקרוב הסדר הטיעון יוצג בפני בית המשפט.

בתאונה בכביש 1, נהרגו יעקב חשין ז"ל (27), שהיה בדרכו לפגישת שידוך. ישראל וינברג ז"ל (26), שנסע לחתונת בן דודו. חנה פרנקל ע"ה (23) שהייתה בדרכה לחגוג יום נישואין שני עם בעלה, שנפצע באורח קל. לוי יצחק אמדדי (17) מיבנאל. לאה מלמוד ע"ה (61), ואהרן מרדכי כהן ז"ל (18) מירושלים.

שרה שפרלינג שנפצעה באורח קשה בתאונה צפוייה להתחתן בעוד יומיים (רביעי) בבנייני האומה בירושלים כפי שפורסם לראשונה ב'בחדרי חרדים' עם בחיר ליבה החתן יעקב יצחק קסטלניץ, מבחירי ישיבת 'קול תורה'. חתנה קובי (26), נפצע אף הוא בתאונה בראש חודש תמוז כשהיה דרכו לבית החולים על מנת לבקר את כלתו שרה. כעת, לאחר שהשניים החלימו בחסדי שמים, תתקיים החתונה כאשר הכניסה היא למוזמנים בלבד עם כרטיסים.
אוטובוס המוות חיים ביטון הסדר טיעון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד