ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024

בקרוב הרובוטים יעבדו במקומך

בשנתיים האחרונות אנו עדים למהפכה הגדולה ביותר שהתחוללה בשווקים הפיננסים בעולם, מאז החל המסחר האלקטרוני - מהפכת המסחר האוטומטי או בשמה המקצועי ה"אלגו-טריידינג" או "מסחר רובוטי"

בקרוב הרובוטים יעבדו במקומך

תודות להתפתחות המהירה של הטכנולוגיה ושל רשת האינטרנט, כמעט כל סוחר יכול להגדיר לעצמו מראש אסטרטגיית מסחר ואחר כך לעבור לספסל האחורי וליהנות מיתרונות המסחר הרובוטי. כיום יותר ויותר סוחרים מודעים ליתרונות האדירים של המסחר הרובוטי ולמעשה נפח המסחר באמצעות הרובוטים בשווקים הפיננסיים הכפיל את עצמו מדי שנה במהלך חמשת השנים האחרונות.

המסחר הרובוטי נותן מענה לשלושה גורמים מעכבים המאפיינים את המסחר הידני:

1. הגורם הפסיכולגי: סוחרים רבים מצליחים להכנס לעסקה בדיוק בזמן המתאים, אך כשצריך לממש רווח או הפסד – היבטים פסיכולוגיים שונים עלולים להשפיע על שיקול דעתם ולגרום לכישלון בעסקה.

2. הגורם האנושי: סוחר מקצועי המתמחה בשווקים הפיננסים מסוגל לעקוב, לנתח ולנהל רק מספר מצומצם של נכסים פיננסיים בעת ובעונה אחת.

3. גורם הזמן: סוחרים מבזבזים שעות רבות בישיבה מול מסך המחשב כדי לבצע עסקאות ב"זמן הנכון".

USGCapital שמה לה כיעד אסטרטגי לפתח ולהציג את המסחר הרובוטי לקהל לקוחותיה בישראל ולשם כך הקימה מחלקה מיוחדת העוסקת בפיתוח רובוטים מחד ומתן שירות ללקוחות שבחרו לסחור בשיטה זו מאידך.

ה"רובוטים" שלנו מותקנים על פלטפורמת המסחר שלנו (4MT ובקרוב 5MT) ומרגע הפעלתם הם עוקבים אחרי הנכסים הפיננסיים הרלוונטים ומסוגלים לבצע אלפי פעולות בו-זמנית במספר נכסים בלתי מוגבל, שנוצרות באמצעות אלגוריתם ממוחשב. אלגוריתם זה יוזם הוראות קנייה ומכירה בהתבסס על פרמטרים, שהוזנו לתוכו מראש, כגון: תזמון, מחיר, סחירות ועוד. הוראות אלה מועברות לביצוע ללא הפעלת שיקול דעת נוסף או התערבות אדם, ובכך מנטרלות טעויות אנוש, שהוכח שהן הגורם העיקרי להפסדים. כמות הסוחרים שבחרו לעבוד בשיטת המסחר הרובוטי הולך וגדל והחברה עורכת מדי חודש סדנה ייעודית להכרה והתנסות במסחר הרובוטי.

לקבלת מידע על השירות לחץ כאן
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד