כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

יאיר נתניהו, והמיליארד האוסטרלי ג'יימס פאקר

עיתונאי ערוץ 10 חשף הערב פרטים חדשים על הקשרים בין משפחתו של ראש הממשלה למיליארדר. בין השאר לטענתו התגורר יאיר נתניהו באחוזתו המפוארת של פאקר באספן בעת חופשה

יאיר נתניהו לצד אביו, צילום: פלאש90
יאיר נתניהו לצד אביו, צילום: פלאש90



עיתונאי ערוץ 10, רביב דרוקר, פירסם אמש (ב') פרטים חדשים על הקרבה בין המיליארדר האוסטרלי ג'יימס פאקר לראש הממשלה בנימין נתניהו ולבני משפחתו. לאחרונה דיווח דרוקר כי בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, התגורר כמה לילות בדירתו של פאקר בתל אביב. כעת טוען דרוקר כי יאיר נתניהו נהנה מנדיבותו של פאקר גם בעת חופשותיו.

לדברי דרוקר, נתניהו הבן טס לניו יורק והתאכסן במלון יוקרה בגריניץ' וילג, שבו שוכר פאקר כמה חדרים המחוברים זה לזה. לחופשות נוספות יצא נתניהו הבן על חשבונו של פאקר ואף הוטס במטוס הפרטי של המיליארדר.

לפי דרוקר, יאיר נתניהו יצא לחופשות כשהוא מלווה במאבטחים ובחלק מהמקרים גם בחברים. בפברואר 2016, למשל, יצא לחופשה בעיירת הסקי המפורסמת אספן, שבקולורדו והתגורר באחוזתו המפוארת של פאקר. המיליארדר עצמו לא נכח במקום.

יצוין כי פאקר בהליך בקשה למעמד של תושב קבע בישראל, אף שאינו יהודי. זאת, לפי הערכה בשל "חוק ארנון מילצ'ן" שמציע הטבת מס משמעותית לטייקונים שבוחרים לעבור לשלם מסים בישראל.

מראש הממשלה נמסר בתגובה: "יאיר נתניהו הוא אזרח פרטי וסטודנט שלא חייב דין וחשבון לאף עיתונאי. מר פקר הוא חבר קרוב של המשפחה ושל יאיר, וככזה הוא היה נוכח כמה וכמה פעמים בנאומיו של ראש הממשלה בחו״ל במשך השנים. זכותו המלאה של יאיר להתארח אצל חברים בדיוק כפי שדרוקר עושה זאת בחו״ל".

קישורים:
''לתת העדפה ברורה לזוגות צעירים בדירות''
המלצות ליצמן: במבה בחוץ, סימון סוכר בפנים
''קידוחים חדשים? קודם תפתחו את מאגרי הגז שמצאתם''
יאיר נתניהו פאקר דרוקר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד