א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

אלמנתו של אהרן יסייב הי"ד: "המתנה ליום ההולדת שלי - גזר הדין למחבל הארור שרצח את בעלי"

יום לאחר הכרעת הדין במשפטו של המחבל שביצע את הפיגוע הרצחני בבית הכנסת בבית פנורמה בתל אביב, מספרת ל'בחדרי חרדים' אלמנתו של אהרן הי"ד, נטלי יסייב, על ההקלה שבגזר הדין • "אין לי סיפוק ולא נחמה - אבל אני מכירה טובה"

זירת הפיגוע בפנורמה
זירת הפיגוע בפנורמה

 

שני מאסרי עולם ו-20 שנות מאסר נגזרו על המחבל ריאד חאליל, שביצע באכזריות את פיגוע הדקירה בבית הכנסת בבניין פנורמה בתל אביב לפני כשנה - בו נרצחו ראובן אבירם (51) הי"ד ואהרון יסייב (32) הי"ד, תושב הקהילה החרדית בחולון.

בשיחה עם בחדרי חרדים מגיבה לראשונה רעייתו של אהרון יסייב לעונש שהוטל על המחבל שרצח את בעלה, ואומרת: "זה יום מאוד קשה עבורי, הרגשות, הזיכרונות, המראות הקשים, הגעגועים האינסופיים צפים ועולים ומתעצמים מיום ליום, ובמיוחד כששמעתי את העונש הכבד שהוטל על הרוצח השפל.

"שום עונש שבעולם שייגזר על הרוצח ימ"ש לא ישיב לי את האדם היקר והאהוב, האב של חמשת ילדי, שנקטף בדמי ימיו באכזריות נוראה. אין לי סיפוק ולא נחמה, אך יש לי צורך להכיר טובה לחבר השופטים ולצוות הפרקליטות שעמדו לימיני כל השנה והצליחו להטיל ולהחמיר בעונשו של המחבל הנתעב".

יסייב מוסיפה עוד ל'בחדרי חרדים': "העונש שקיבל המחבל בעיניי הוא העונש המרבי ולכן יש לי סיפוק. אבל הסיפוק יהיה שלם, כשיבוא הגואל והקב"ה ינקום את דמו השפוך של בעלי הי"ד. רק ע"י האמונה, זה התרופה לכל המכות והצרות שבן אדם עובר בחיים".

"יום יום אני במצב של להתחזק באמונה שככה ה' רצה וזה לטובתי", מוסיפה נטלי, "זה ניסיון מאוד לא פשוט, במיוחד שהיום זה יום ההולדת שלי והמתנה שקיבלתי היום זה גזר דינו של המחבל הארור ימ"ש. במקום לחגוג עם בעלי, אני מבכה על בעלי אבל מודה להשם על הכוח שהוא נותן לי להמשיך לחיות את החיים על קידוש ה' למעני ולמען הילדים".

יסייב מוסיפה דברי חיזוק ואמונה - "שהקב"ה יחזק את משפחות הטרור. הוא אבי יתומים ודיין האלמנות. יחזק את הממשלה לא לאפשר למחבלים לראות אור יום ולקבל בכלא תנאי לוקסוס, לימודים ועוד - במקום לרצות את עונשם מתוך צער ויגון, כמו שהותירו אותנו - משפחות השכול".

כפי שדווח אמש ב'בחדרי חרדים', שני מאסרי עולם ו-20 שנות מאסר נגזרו על המחבל ריאד חאליל, שביצע באכזריות את פיגוע הדקירה בבית הכנסת בבניין פנורמה בתל אביב לפני כשנה. כאמור, השופטים גזרו עליו שני מאסרי עולם בגין כל רצח שביצע, 20 שנות מאסר על שלוש עבירות של ניסיון רצח, פיצוי למשפחת ראובן אבירם (51) הי"ד בסך 258 אלף ש"ח ולמשפחתו של אהרון יסייב (32) הי"ד 258 אלף ש"ח. בנוסף ישלם לאחד הפצועים סך 200 אלף ש"ח. הרכב השופטים בראשות אב"ד שרה דותן, מרדכי לוי וירון לוי, כתבו בגזר הדין כי מעשי הרצח שביצע הנאשם בוצעו "בנסיבות חריגות בחומרתן".

אהרן יסייב פיגוע תל אביב פיגוע פנורמה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד