ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

לראשונה: אדריכלית ראשית במשרד הבינוי והשיכון

ורד סולומון-ממן, שכיהנה עד כה כאדריכלית העיר ראשון לציון, זכתה במכרז לתפקיד • היא תהווה הסמכות התכנונית העליונה במשרד, שאחראית על כלל התכנון המקודם על ידי המשרד

אתר בניה. צילום: הדס פרוש, פלאש 90
אתר בניה. צילום: הדס פרוש, פלאש 90



האדריכלית ורד סולומון-ממן מונתה לתפקיד האדריכלית הראשית במשרד הבינוי והשיכון, לאחר שזכתה במכרז לתפקיד. בכך הפכה סולומון-ממן, ששימשה עד כה כאדריכלית העיר ראשון לציון, לאשה הראשונה הנושאת בתפקיד. היא תחליף בתפקיד את יוסי שטיינברג, שעזב את התפקיד לפני מספר חודשים.

האדריכל הראשי של משרד השיכון הוא הסמכות התכנונית העליונה במשרד, שאחראי על כלל התכנון המקודם על ידי המשרד. מדובר בתוכניות בהיקפים של עשרות אלפי יחידות דיור, אם כי לאחרונה דווח על ירידה בתפוקות התכנוניות של המשרד. בין היתר, אחראי המשרד על תכנון השכונות החדשות במודיעין, באר שבע וראש העין.

סולומון-ממן, אדריכלית ומתכננת ערים בהכשרתה, סיימה את לימודי האדריכלות בטכניון בהצטיינות בשנת 1998 והיא בוגרת לימודי תואר שני בתכנון ערים - אותו סיימה בשנת 2005, גם כן בטכניון.

בין התפקידים שמילאה עד כה, שימשה סולומון-ממן במשך ארבע שנים כמהנדסת העיר בית שאן, ולאחר מכן, למשך שלוש שנים כמנהלת מחלקת תכנון עיר ובניה ציבורית בעיריית רעננה. בשש השנים האחרונות עבדה בעיריית ראשון לציון - בתחילה כמנהלת אגף הבניה הציבורית במינהל ההנדסה העירוני, ובשלוש השנים האחרונות כאדריכלית העיר.

קישורים:
''לתת העדפה ברורה לזוגות צעירים בדירות''
המלצות ליצמן: במבה בחוץ, סימון סוכר בפנים
''קידוחים חדשים? קודם תפתחו את מאגרי הגז שמצאתם''
אדריכלית משרד השיכון אישה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד