י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

מאפיית דגנית נגד הפלס: "הפרסום גורם לנזקים ונעשה ללא רשות"

בלעדי ב'בחדרי חרדים': בעקבות מודעת פרסום של המאפייה המוכרת ביומון השנוי במחלוקת, מבהירים במאפייה - "לא ביקשנו את הפרסום, לא נתנו לכך רשות והוא לא הולם את הקו השיווקי שלנו" • בהפלס טוענים: "קיבלנו את המודעה באופן רשמי"

צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90

כבר כמה שנים, ולמעשה מאז היווסדו, לא זוכה עיתון 'הפלס' השייך לפלג הירושלמי לפרסום שוטף מרוב מוחלט של משרדי הפרסום והמפרסמים הגדולים, וזאת בעקבות מכתבם הנחרץ של גדולי ישראל - הגראי"ל שטיינמן והגר"ח קנייבסקי, שאסרו את הפרסום בו.

אלא שביום שישי האחרון, הופיעה בעיתון מודעת פרסום מטעם מאפיית דגנית עין בר, על פני עמוד שלם. מדובר במודעת פרסום רגילה למראית עין, והקורא היה אמור להבין על פניו שהמאפייה החליטה לפרסם בעיתון.

האמנם? ל'בחדרי חרדים' הגיע בפרסום בלעדי מכתב חריף במיוחד של עו"ד איתי אהרונסון, המייצג את המאפייה, ובו הוא דורש מ'הפלס' להפסיק לאלתר את הפרסום המדובר ולפרסם במקביל התנצלות על מה שכבר פורסם.

בין השאר, כותב אהרונסון: "כידוע לכם, מאפיית דגנית לא פנתה אליכם בבקשה לפרסם את מוצריה, והיא לא נתנה מעולם את רשותה או הסכמתה לפרסום כאמור".

"למעלה מן הצורך יצוין, כי הפרסום האמור אינו הולם את הקו השיווקי של המאפייה וגורם לה לנזקים", כותב עורך הדין, ודורש להפסיק מיידית עם הפרסום - ובו בזמן לפרסם מודעת התנצלות ראויה.

גורמים הקשורים לעתון הפלס אומרים ל'בחדרי חרדים' בתגובה: "אנחנו רגילים לתרבות ההכחשות וכל אחד מבין במה מדובר. כנראה שמי ש'הגניב' את המודעה היה אותו המפיץ הרשלן שמחלק בטעות חוברות פרסומיות בתוך עתון הפלס...

"לעצם הענין, מדובר במודעה שנשלחה לסוכן פרסום שפועל עבור הפלס, לאחר שעוצבה במיוחד ע"י המעצבת גליה סביר האחראית לעיצוב הפרסום של דגנית עין בר. המודעה נשלחה אליו ביום שלישי שעבר בשעה 2.11 בצהריים במייל רשמי של דגנית עין בר, וע"י ד.מ. בכיר במערך השיווק של דגנית עין בר, שקיבל ממנו אישור במייל חוזר כי המודעה מאושרת ותיכנס לעתון. אלו העובדות המוסמכות והמתועדות.

"כל הבעיה הייתה כנראה שעיתון אחר לא קיבל במקביל את המודעה. אנחנו מודעים ללחצים שנעשים ע"י גורמים מתחרים שזועמים על הצלחתו של הפלס ומפעילים טרור על מפרסמים. אבל מתברר שלמרות שהלחצים הללו הופעלו בשבועות האחרונים על עשרות מפרסמים שהחלו לפרסם בהפלס, הם לא הניבו כל תוצאה של ממש".

המודעה ומכתב הדרישה של עורך הדין




הפלס פרסום מאפיית דגנית עין בר נזקים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד