י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

חסם אוטובוס בב"ב בגלל ש'העלה ערבי'. צפו

גבר חרדי החליט לחסום אוטובוס של חברת "קווים" בלב בני ברק מאחר ולטענתו הנהג העלה נוסע ערבי וסירב להעלותו. בעקבות החסימה נוצר פקק תנועה כבד ברחוב הראשי. שוטרים שהוזעקו למקום פינו אותו מהכביש • צפו

חסם אוטובוס בב"ב בגלל ש'העלה ערבי'. צפו

 


חרדי חסם אוטובוס בבני ברק בטענה לגזענות: תקרית לא שגרתית אירעה הצהריים (שלישי) ברחוב רבי עקיבא בבני ברק, כאשר אדם חרדי מבוגר חסם את אוטובוס קו 230 מבני ברק לברכפלד של חברת 'קווים' במשך דקות ארוכות.

לטענתו, נהג האוטובוס סירב להעלות אותו ואילו את הנוסע הערבי שעמד לצידו הנהג העלה. בעקבות כך, החליט האלמוני לעמוד מול האוטובוס ולחסום את נתיב הנסיעה, מה שגרם לפקק תנועה כבד בלב העיר.



איתמר זינגר, עד ראייה לתקרית, מספר ל"בחדרי חרדים": "המבוגר החרדי חסם את האוטובוס במשך זמן רב כאשר האוטובוס מתקדם באיטיות ואלמוני יחד איתו כשהוא לא מאפשר לו להמשיך בנסיעה".

לדבריו, "לאחר כקילומטר, המבוגר החרדי התיישב על הכביש ולא נתן לאוטובוס להתקדם כלל, תוך שהוא צועק 'פה לא תהיה גזענות. לא יתכן שיעלו נוסע ערבי ויהודי לא'. לבסוף, כשהמשטרה הגיעה למקום, האלמוני 'פיברק' התעלפות בין גלגלי האוטובוס. השוטר תפס בידו והרים אותו אל המדרכה, ובכך, לאחר כשעה, השתחררה התנועה בכביש והכל בא על מקומו בשלום".

איתמר מציין בפני "בחדרי חרדים" לסיום כי "נהג האוטובוס וחלק מהנוסעים העידו בפני המשטרה כי הנהג לא פגע כלל במבוגר החרדי וכי הוא אף הצהיר זאת בפני השוטר".

בחברת "קווים" סירבו להתייחס לדברים.

אוטובוס חברת קווים משטרה חסימה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד