י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

טרגדיה: בן 10 נפגע מרכב משטרתי ונהרג

הקטל בכבישים: ילד בן 10 שרכב על אופניו סמוך לכניסה ליישוב תקוע שבגוש עציון נהרג מפגיעת רכב משטרתי. המשטרה פתחה בחקירה

אנשי זק"א בזירת התאונה
אנשי זק"א בזירת התאונה

מעט לאחר השעה 19:00 (שלישי) אירעה תאונת דרכים סמוך לכניסה ליישוב תקוע בגוש עציון. ילד בן 10, חן בלוך ז"ל, רוכב אופניים נפגע מרכב משטרתי ונפצע אנושות.

לחובשים והפאראמדיקים של מד"א שהוזנקו למקום לא נותר אלא לקבוע את מותו. צוות זק"א הוזעק למקום. בוחני אגף התנועה של המשטרה פתחו בחקירת נסיבות התאונה.

פאראמדיק מד"א אלדד בנשטיין, סיפר: "כשהגעתי למקום ראיתי ילד כבן 7 שוכב מתחת לרכב ובסמוך אליו האופניים. הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום".

המנוח הוא בן היישוב, תלמיד כיתה ה', חן בלוך (10) ז"ל. "חן היה תלמיד מצטיין ואהוב מאד על חבריו, עדין, ורגיש מאד לסביבתו" נמסר מתושבי הישוב. "במהלך הימים האחרונים הכין עבודה שעסקה בנושא זהירות בדרכים, לקראת תחילת התנדבותו במשמרות זה"ב". היישוב תקוע אבל וכואב את מותו ומשתתף בצערם הכבד של בני המשפחה.

מנתוני ארגון בטרם לבטיחות ילדים עולה כי בשנת 2016 נהרגו 7 ילדים בתאונות אופניים (כולל המקרה האחרון). זאת עלייה ביחס לשנת 2015 בה נהרגו 4 ילדים בתאונות אופניים. מאז 2008 נהרגו 31 ילדים בתאונות מעורבות אופניים.

"בשנים האחרונות חלה עלייה מדאיגה במספר הילדים הנהרגים כרוכבי אופניים" אמרה אורלי סילבינגר מנכ"לית ארגון בטרם לבטיחות ילדים. "בכדי להביא לצמצום התופעה יש להקפיד כי ילדים ירכבו במקומות בטוחים ובשבילי אופניים, ולא בכבישים סואנים. חשוב שיכירו את חוקי התנועה, ויקפידו על חבישת קסדה בצורה נכונה".

עוד הוסיפה "על ילדים להימנע מרכיבה בשעות החשיכה. אם בכל-זאת רוכבים בשעות אלו, יש להקפיד להדליק פנסים, ללבוש בגד בהיר ואפוד זוהר וכן לוודא שיש מחזירי אור על האופניים לצורך נראות בדרך".





















תקוע תאונת דרכים רוכב אופניים ילד נהרג חן בלוך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד