א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

השבת אבידה: פקח רכבת השיב לרב 20 אלף ש'

הרב מאיר רפאל חי ביטון, תושב נהריה, איבד תיק עם 20 אלף שקל ברכבת. מנהל התחנה התקשר מיד לפקח, שהצליח לאתר את האבידה היקרה • הסיפור המלא

הרב ביטון עם משיבי האבידה
הרב ביטון עם משיבי האבידה

 

הרב מאיר רפאל חי ביטון, תושב נהריה שעוסק במערך הכשרות בחיפה ונוסע כל יום מביתו שבנהריה למקום עבודתו בחיפה, לא ישכח במהרה את אשר אירע לו אמש (שני), כאשר איבד ברכבת לא פחות מ-20 אלף שקל, שלטענתו נלקחו כהלוואה.

הרב ביטון דיווח על האבידה היקרה למנהל התחנה, שמיהר להרגיע אותו ואיתר את הפקח ברכבת שבה נסע הרב ביטון. הפקח חיפש את התיק עם הכסף והשיב את האבידה לרב.

בשיחה עם "בחדרי חרדים" סיפר הרב ביטון על שאירע: "אני נוסע כל יום ברכבת מביתי בנהריה לחיפה, שם אני מפקח במערך הכשרות. אמש עשיתי עצירה בדרך בקרית חיים בקריות, בכדי לבדוק כשרות בעסקים שם. רגע לפני שירדתי מהרכבת קיבלתי שיחת טלפון דחופה, מה שהשיח את דעתי, ולא שמתי לב ששכחתי לקחת את התיק שלי, שבו היו 20 אלף שקל. רק לאחר כמה דקות גיליתי שהתיק עם הכסף נשכח ברכבת. לא ידעתי מה לעשות ונלחצתי מאוד".

"הלכתי למנהל התחנה בקריות, מיכאל פדידה, וסיפרתי לו על אשר אירע ושכל רגע שעובר פוחתים הסיכויים למצוא את התיק עם הכסף", הוא מספר. "פדידה נרתם מיד לעזור לי. הוא איתר את הרכבת בה נסעתי והתקשר לפקח ברכבת. הפקח עשה סריקה ומצא את התיק. אחרי 40 דקות התיק היה אצלי ביד".

הרב ביטון מוסיף, "היה סייעתא דשמיא מאוד גדולה. זה לא היה מובן מאליו שאמצא את הכסף כל כך מהר, אבל ה' עזר".

לסיום אומר הרב ביטון ל'בחדרי חרדים': "היום נסעתי בצהריים שוב ברכבת מחיפה לבקר חולים בבית חולים רמב"ם. לפתע אני פוגש ברכבת את מנכ"ל רכבת ישראל, בני לביא, וסיפרתי על אשר אירע והעזרה והמענה המהיר שקיבלתי מעובדי הרכבת. הודיתי לו מקרב לב. גם פה ה' סיבב שאני אפגוש יום למחרת את מנכ"ל הרכבת ואודה לו".

הרב ביטון שיגר מכתב תודה לרכבת ישראל, בו הוא הודה על שסייעו לו למצוא את האבידה היקרה.

מאיר רפאל חי ביטון השבת אבידה רכבת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד