כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

חוק ההסדרה • בן דהן: "אם החוק לא יעבור נלך לבחירות"

הוועדה אישרה את החוק, והוא בדרך להצבעה במליאה - בבית היהודי מאיימים ללכת לבחירות אם החוק לא יעבור

אלי בן דהן, פלאש90
אלי בן דהן, פלאש90

הוועדה המשותפת אישרה הבוקר (רביעי) לקריאה ראשונה את חוק ההסדרה השנוי במחלוקת סוערת - שמונה חברים הצביעו בעד ושישה נגד. החוק יובא להצבעה טרומית היום במליאת הכנסת.

יו"ר הועדה ח"כ ניסן סלומינסקי אמר כי "הוועדה המשותפת אישרה את הצעת חוק ההסדרה שמשמעותה שכנסת ישראל מסדירה בצורה טובה את מצב התושבים והיישובים באיו"ש בכלל ונותנת פתח לתקווה טובה לעמונה, נתיב האבות, תשעת הבתים בעופרה ועלי".

עוד הוסיף סלומינסקי כי "ל-450,000 אזרחי ישראל שגרים ברחבי ארצנו מגיע לחיות כמו כל אזרח. יש להם את כל החובות ומגיעות להם כל הזכויות. מגיע להם לדעת שזהו ביתם ושאף אחד לא ידפוק להם בדלת ויאמר שצריך להתפנות".

תמכו: היו"ר ח"כ ניסן סלומינסקי והח"כים דודי אמסלם במקום שרן השכל, חמד עמאר מישראל ביתנו במקום רוברט אילטוב, נורית קורן, אורי מקלב, אמיר אוחנה, שולי מועלם רפאלי ומיכאל מלכאלי. התנגדו: רויטל סויד, יעל גרמן, אוסאמה סעדי, מיכל רוזין, יעל כהן פארן במקום עמר בר לב וציפי לבני. טלי פלוסקוב מכולנו ויואב קיש נעדרו.

כזכור, אתמול איים יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני בשיחה עם 'בחדרי חרדים' כי הוא וסיעתו לא יצביעו בעד חוק ההסדרה - זאת בתגובה למכשולים סביב החוק הרשום על שמו לייצוג הולם של חרדים במשרות ממשלתיות.

"אני מוכן לפוצץ את הקואליציה, הם סתם נלחמים מולי, אם החוק לא יעבור כפי שאני רוצה, לא נצביע עם הקואליציה", אמר גפני והוסיף, "אין חוק הסדרים, אין חוק מואזין, אם זה לא עובר כמו שאני רוצה אני לא מצביע עם הקואליציה יותר".

בתגובה לדבריו של גפני אמר הבוקר סגן שר הביטחון ח"כ אלי בן דהן ב'קול חי' כי "אם חוק ההסדרה לא יעבור היום במליאת הכנסת - וכל מפלגה תעשה כרצונה, נלך לבחירות". על החוק של גפני אמר בן דהן - "לא התקיים דיון בסיעה, אני תומך בכל חוק שיקדם חרדים בשוק העבודה".
חוק ההסדרה אלי בן דהן הבית היהודי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד