י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

השופט אישר הסדר מקל: תשע שנות מאסר ל'אב התוקף'

בית המשפט קיבל הבוקר את הסדר הטיעון המקל על פיו האב שתקף את שתי בנותיו במשך שנים ירצה אך ורק תשע שנות מאסר - פרשה מזעזעת שנחשפה לראשונה ב'בחדרי חרדים' • עורך דינו ל'בחדרי': "מרשי מוכן לטיפול על מנת לא לפגוע במשפחתו"

תמונת אילוסטרציה: למצולם אין קשר לכתבה
תמונת אילוסטרציה: למצולם אין קשר לכתבה

וביערת הרע מקרבך - ארבעה חודשים לאחר שהמקרה פורסם לראשונה ב'בחדרי חרדים', בית המשפט קיבל את הסדר הטיעון של 'האב התוקף' וגזר עליו הבוקר (רביעי) תשע שנות מאסר ו-95 אלף שקל פיצויים.

על פי הסדר הטיעון שקיבל הבוקר שופט בית משפט המחוזי בירושלים, האב שהודה והורשע בתקיפה אכזרית של שתי בנותיו במשך שנים ארוכות - ירצה עונש מאסר למשך תשע שנים, ויפצה את בנותיו בסכום של 95 אלף שקלים.

עו"ד יהודה פריד, שייצג את האב, מסר - "מרשי החליט לחתום על עסקת הטיעון בעיקר כדי לא לפגוע פגיעה נוספת במשפחתו. הוא יעשה הכל כולל טיפול בכדי לשקם את משפחתו".

את בתו הגדולה (23) אשר פגע בה מאז הייתה בת שבע ועד שעזבה את בית המשפחה בגיל 17, יפצה ב-50 אלף שקלים. את בתו הקטנה יותר (15.5) אותה תקף מאז עזבה האחות הגדולה את הבית ועד לחשיפת הפרשה, יפצה ב-45 אלף שקלים.

כפי שדווח בהרחבה ב'בחדרי חרדים', המקרה נחשף כשהבת הגדולה גילתה שהאב ממשיך בפגיעותיו גם כלפי אחותה הקטנה, וסיפרה זאת בפני קרובי המשפחה. במסגרת הפרשה נעצרה גם אישה שהציגה את עצמה כפסיכולוגית ועל פי החשד שיבשה הליכי חקירה, איימה והילכה אימים על המתלוננות. התיק בעניינה טרם הגיע למיצוי חקירה.

עו"ד רבקה שורץ מארגון 'מן המיצר' שמלווה את המתלוננות, הגיבה ל'בחדרי' על גזר הדין: "מעשיו של הנאשם חמורים מאד, מעשים שראוי להם עונש חמור יותר ממה שהוסכם בהסדר הטיעון, עובדה שעמד עליה גם בית משפט, אך לאורך כל הדרך תמכנו בהסדר וראינו חשיבות עליונה במניעת העדת המתלוננות, ולחסוך את ההליך המשפטי הקשה הכרוך בהוכחות".

עוד הוסיפה שוורץ כי "מדובר בבנותיו של הנאשם ומבחינתן כל עדות נוספת במשפט היא פגיעה מחודשת, בנפשן כמו בגופן, אין הצדקה בעולם שהן תענשנה על מעשיו, גם אם המחיר הוא הפחתה בעונש. מכל מקום, אין עונש שירפא פגיעה של אב בבנותיו".

- איך הגיבו המתלוננות, בנותיו של הנאשמים, לגזר הדין?

"אכן, צדק נעשה, אך במקרה כזה שני הצדדים נכנסים מאחורי סורג ובריח, הנאשם נכנס לכלא והמתלוננות נכנסות לתקופה ארוכה של שיקום, של טיפול, של כאב שייקח שנים, אם בכלל, להתאושש ממנו, כי שוב, אין דבר בעולם שיכול לרפא פגיעה של אבא בבשר בבשרו, אני תקווה שהן יוכלו לפחות לנשום לרווחה בידיעה שצדק נעשה ויצליחו לשקם את נפשן ולו במעט", אמרה עו"ד שורץ.
האב תוקף הסדר טיעון וביערת הרע מקרבך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 28 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד