י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

בשורה לנהגי המוניות? HOT מובייל משיקה אפליקציית ווקי טוקי

השירות, המכונה Mirs 4G, יפעל על מכשירי אנדרואיד ואייפון ויעלה 49 שקל בחודש

בשורה לנהגי המוניות? HOT מובייל משיקה אפליקציית ווקי טוקי
יחצ

התגעגעתם לצליל המובחן של מכשיר מירס? אז הנה הוא חוזר. חברת HOT מובייל, שהיא גם הבעלים של מירס, מודיעה על השקת שירות ווקי טוקי חדש, באפליקציה ועל גבי טלפונים חכמים. השירות, המכונה Mirs 4G, יפעל על מכשירי אנדרואיד ואייפון ויעלה 49 שקל בחודש.

החברה תשווק את הפתרון כחבילה בודדת או כחבילה תוספתית ללקוחות שלה וללקוחות כל החברות. היא תשווק גם טלפונים מוקשחים עם הפתרון לתנאי עבודה קשיים: "שירותי הווקי טוקי של HOT mobile, נועדו לשרת מגוון לקוחות עסקיים מתעשיות וורטיקאליות שונות : ביטחון, חירום, הובלה ותחבורה, בנייה, תשתיות ועוד, כשעד כה סיפקה HOT mobile את השירות באמצעות מכשירים ייעודיים על גבי רשת ה iDEN. את שירות MIRS 4G החדש ניתן יהיה לתפעל באמצעות אפליקציה פשוטה להתקנה, שתאפשר קיום שיחות ווקי טוקי "ללא הגבלה" לקבוצות או ליחידים, זאת בנוסף לביצוע שיחות סלולר וגלישה חופשית באינטרנט באמצעות המכשיר".

המוצר מציע גם פתרון למוקד שיכול לנטר את העובדים או הכוחות: "השירות החדש מתאפיין ברמת שרידות ואיכות שמע גבוהה, ובזמן השהייה נמוך ביותר, ומציע מגוון כלים לניהול נכון ואפקטיבי של התקשורת בעסק, כגון: ממשק מוקדן נייח (Dispatcher), שמאפשר ניהול ויצירת קשר עם המשתמשים על בסיס מיקום, ממשק לניהול ולהגדרת קבוצות המשתמשים על ידי הלקוח ללא צורך להגדיר בכל מכשיר בנפרד, פתרון תקשורת מאובטח ומוצפן, זמן תגובה מהיר, תמיכה במגוון שפות ועוד".

נראה כי המהלך של HOT מובייל נועד כדי להוציא לגמלאות את שירות המירס המסורתי, שמחזיק עדיין בלמעלה מ-100 אלף משתמשים. אחרי ש-HOT תצליח לסגור את השירות, היא תוכל לעשות שימוש בתדרים שהתפנו לטובת שירותי הסלולר שלה. יש לציין כי המוצר החדש מתחרה בפתרונות אפליקטיביים דומים שניתן להוריד למכשיר כמו אפליקציות Zello ו-Voxer.

מ-HOT מובייל נמסר: "חברת הסלולר HOT mobile, משיקה לראשונה בישראל את הדור הבא של שירות הווקי טוקי MIRS 4G. השירות, אשר פותח ע"י HOT mobile באמצעות חברת Kodiak העולמית בהשקעה של כ-3 מיליון שקלים, מאפשר ללקוחות ליהנות משימוש במכשיר אחד עבור כל צרכי הסלולר שלהם: שיחות סלולר, גלישה מהירה ושיחות ווקי טוקי".

קישורים:
''לתת העדפה ברורה לזוגות צעירים בדירות''
המלצות ליצמן: במבה בחוץ, סימון סוכר בפנים
''קידוחים חדשים? קודם תפתחו את מאגרי הגז שמצאתם''
הוט מובייל ווקי טוקי Mirs 4G מירס HOT mobile

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד