כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

דרמה בקואליציה: דרעי התחייב לערבים - מתנגד לחוק המואזין

חשיפת "בחדרי חרדים" • דרמה בקואליציה: למרות הסיכום לפיו 'חוק המואזין' לא יפגע בצופרי השבת, יו"ר ש"ס אריה דרעי התחייב לחברי הכנסת הערבים להתנגד לחוק. כעת: ניסיונות לשכנע את הח"כים של יהדות התורה להצטרף להתנגדות • דרעי מכחיש

אריה דרעי. עומד לצד הציבור הערבי (יונתן זינדל, פלאש 90)
אריה דרעי. עומד לצד הציבור הערבי (יונתן זינדל, פלאש 90)

חשיפת "בחדרי חרדים" • דרמה סביב חוק המואזין של 'הבית היהודי', שהיה אמור לעלות להצבעה היום (רביעי) במליאת הכנסת ולבסוף נדחה. ל"בחדרי חרדים" נמסר כי בש"ס הבהירו לחברי הכנסת מהרשימה המשותפת כי הסיעה תצביע נגד החוק. מקורות ברשימה הערבית טענו כי כך השר דרעי התחייב להם.

קודם לכן הבוקר, לאחר ישיבת הקבינט הביטחוני מדיני שהתקיימה סביב חוק ההסדרה, התעקש ראש הממשלה בנימין נתניהו להביא את ההצבעה על חוק המואזין כבר היום למליאת הכנסת. במקביל מנסים הח"כים הערבים לשכנע גם את 'יהדות התורה' שלא לתמוך בחוק.

כזכור, שר הבריאות יעקב ליצמן הסיר את הערר שהגיש על החוק לאחר שעבר בוועדת השרים לענייני חקיקה, זאת לאחר לחצים קואליציוניים והבהרה כי החוק לא יגביל את פעילות צופרי השבת.

כמו כן, אתמול איים יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני בשיחה עם "בחדרי חרדים" כי אם החוק הרשום על שמו לייצוג הולם לחרדים במשרות הממשלתיות לא יעבור אזי הוא וסייעתו לא יצביעו בעד חוק המואזין וההסדרה.

ל"בחדרי חרדים" נודע כי בנושא החוק של גפני הצדדים הגיעו להסכמה והרביזיה שהוגשה עליו אמורה לרדת בדיון ביום שני הקרוב.
חוק המואזין אריה דרעי ש''ס בנימין נתניהו חוק ההסדרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד