כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

צפו: נהג מיכלית גז הסתבך באילת

נהג משאית שהוביל מכלית גז בישול, דיווח בשעות הצהריים על דליפה מהמשאית. הנהג הוביל את המכלית לשטח פתוח מעל חוות התבלינים באילת • צפו

צפו: נהג מיכלית גז הסתבך באילת

נהג משאית שהוביל מכלית גז בישול, דיווח בשעות הצהרים על דליפה מהמשאית. הנהג הוביל את המכלית לשטח פתוח מעל חוות התבלינים באילת.



היום (ד') בסמוך לשעה 13:30 התקבל דיווח על מיכלית גז בישול, שבמהלך מילוי צובר גז באזור תעשיה החלה דליפה משמעותית מצנרת בתחתית המיכלית. נהג המיכלית נסע לשטח פתוח צפונית לאילת והזעיק את כוחות הכיבוי.

למקום הוזנקו 4 צוותים וביניהם רכב האלמוג ורכב הסנפיר, שיעודן הוא טיפול באירוע חומרים מסוכנים. מפקד המשמרת שהגיע לזירה, זיהה את הדליפה והנחה את הצוותים לפעולות של ייצוב מצב, שמירה על המצב הקיים תוך הורדה של עננת הגז שנעה לכיוון צפון, קיבוץ אילות.

צוות של לוחמי אש ביחד עם טכנאי הגז, זחלו מתחת למיכלית בכדי לנסות ולסגור את הדליפה, אך ללא הצלחה. בעקבות כך הוחלט לצמצם את הדליפה באמצעות הקפאה של נקודות הדליפה ובמקביל הנחה מפקד התחנה את חברת הגז להביא למקום מיכלית חדשה שתשאב את הגז שנותר ובכך לסיים את האירוע.

צוות נוסף של לוחמי אש מבצע ניתור בסביבת המיכלית ובאזורים מאוכלסים צפונית לאירוע, בכדי לוודא שריכוז הגז לא מסכן את האוכלוסיה. מפקד המשמרת הודיע כי הוא נמצא בשליטה ונערך לפעולות לתוך הערב והלילה. כבר בשלב מוקדם של האירוע, הגיעו לזירה מפקד כיבוי אש אילת, טפסר יהודה קסנטיני ומפקד מרחב אילת, נצ"מ סמי מרציאנו וביחד עם קצין החומ"ס המרחבי של תחנת אילת נפתח חפ"ק שהנחה את כל הכוחות בשטח והצליח להביא את האירוע לשליטה מהירה מבלי לגרום נזק נוסף.









מיכלית גז כיבוי אש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד