כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

סערת ענק בקואליציה בעקבות חשיפת 'בחדרי': דרעי נאלץ להכחיש

סערת ענק פרצה בשעות האחרונות בקואליציה בעקבות חשיפת "בחדרי חרדים" על התחייבותו של יו"ר ש"ס לנציגים הערבים להתנגד לחוק המואזין. בכירים בקואליציה דרשו מדרעי להכחיש • גורמים ברשימה המשותפת מכחישים את דרעי: "כן התחייב"

דרעי ויו"ר הקואליציה. נאלץ להכחיש (יונתן זינדל, פלאש 90)
דרעי ויו"ר הקואליציה. נאלץ להכחיש (יונתן זינדל, פלאש 90)

סערת ענק פרצה בשעות האחרונות בקואליציה בעקבות חשיפת "בחדרי חרדים" מוקדם יותר היום על התחייבותו של יו"ר ש"ס, שר הפנים אריה דרעי, לנציגים הערבים לפיה הוא איתן בדעתו וכי בכוונתו להתנגד לחוק המואזין השנוי בחלוקת.

התחייבותו של דרעי לנציגים הערבים נעשתה למרות שהושג סיכום לפיו החוק לא יפגע בצופרי השבת, זאת לאחר הערר שהגיש שר הבריאות יעקב ליצמן, ונחשף ב"בחדרי חרדים". כזכור, לערר הצטרף גם דרעי, אך לאחר השגת הסיכום משך ליצמן חזרה את הערר.

כאמור, היום חשפנו ב"בחדרי חרדים" כי דרעי התחייב בפני הנציגים הערבים להתנגד לחוק, מה שהוביל ניסיון של הנציגות הערבית לשכנע גם את חברי הכנסת של יהדות התורה להצטרף להתנגדות של ש"ס.

בעקבות כך, בכירים בקואליציה דרשו מדרעי להוציא הודעת הכחשה, וכך אכן עשה. בהודעת ש"ס נמסר: "הפרסומים המוטעים אודות "התנגדות סיעת ש"ס לחוק המואזין", כמו גם הפרסומים על הבטחות של ש"ס למפלגות שונות משוללים כל יסוד".

עוד נמסר כי "כחברה בקואליציה ש"ס תפעל בהתאם למשמעת הקואליציונית ותתמוך בחוקים שעברו את אישור ועדת השרים, לרבות חוק המואזין".

אלא שגורמים ברשימה המשותפת הכחישו בשיחה עם "בחדרי חרדים" את ההכחשה של דרעי. ברשימה המשותפת מבהירים ל'בחדרי חרדים' כי "דרעי אכן התחייב לנו שהוא לא יתמוך בחוק המואזין וכפי שהוא הצהיר בפומבי לאחר הערר של השר יעקב ליצמן. אנחנו מצפים שגם יהדות התורה לא תתמוך בחוק".
חוק המואזין אריה דרעי קואליציה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד