י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

ראש הישיבה יצא לראשונה לחו"ל: "מגן עדן לגיהנום"

ראש ישיבת באר התלמוד יצא לראשונה בחייו לחו"ל, ונאם בפני התלמידים על מה שדרוש לו מהם כדי שמסעו יצליח

הגאון רבי חנוך כהן ראש ישיבת 'באר התלמוד'
הגאון רבי חנוך כהן ראש ישיבת 'באר התלמוד'

לראשונה בחייו יצא השבוע הגאון רבי חנוך כהן ראש ישיבת 'באר התלמוד' בירושלים לארה"ב לצורך גיוס כספים לטובת הישיבה. ראש הישיבה יצא יחד עם אביו ראש המוסדות הגאון רבי יהודה כהן, למסע לטובת הישיבה.

קודם שנפרד מהתלמידים נשא ראש הישיבה הגר"ח כהן שיחת חיזוק בהיכל הישיבה וביקש מהתלמידים שימשיכו לשקוד על תורתם כי זה הסיעתא דשמיא שתלווה אותו בכל מהלך גיוס הכספים למוסדות 'יקירי ירושלים'.

בדבריו אמר "לצערי כמה ימים אני לא אזכה להימצאות פה בבית חיינו לא בארץ ישראל ולא בירושלים עיר הקדוש, ולא פה בבית קדשי הקדשים במקום הזה, באמת, זה הרגשה של לצאת מגן עדן לגיהנום, לצאת ממקום הקודש הזה שכל כולו זה עמלה של תורה במידות מיוחדות באמת קשה לעזוב את הישיבה אפילו לשעה אחת".

"אבל ברוך ה' הבחורים שנמצאים כאן הם נותני הכוח על ידי עמלה של תורה על ידי התפילות שאתם מתפללים עלינו שנצליח אז אנחנו מרגישים בחוץ את הסיעתא דשמיא". ראש הישיבה הוסיף, "אבקש מכולם שכל מי שיכול להתחזק למען זה, זה גלות לא פשוטה. יהי רצון שנצליח למען הישיבה ויעקב איש תם יושב אוהלים ונצליח בעז"ה".

רבי חנוך כהן נחשב לנסיך בעולם התורה - הוא בנו של הגאון רבי יהודה כהן, ראש ישיבת "באר התלמוד – יקירי ירושלים". חתנו של הגאון רבי שלמה בן שמעון חבר בית הדין הגדול, אחיינו של נשיא מועצת חכמי התורה הגר"ש כהן. הוא מכהן כראש ישיבת 'באר התלמוד' ובמקביל כראש ישיבה בישיבת 'אוהל יוסף'.
רבי חנוך כהן באר התלמוד ישיבה יקירי ירושלים גן עדן וגיהנום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד