כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

בנט ואמסלם מתקוטטים: מחולל בעיות או נודניק?

מריבות הקואליציה המחריפות הביאו את שר החינוך להגיב בפייסבוק לטענות של ח"כ אמסלם על כך שלו היה נתניהו, לא היה יושב עם הבית היהודי בממשלה

בנט, צילום: מרים אלסטר, פלאש90
בנט, צילום: מרים אלסטר, פלאש90

המתיחות בין 'הבית היהודי' ל'ליכוד' ממשיכה בלהט גם ברשת החברתית: לאחר שח"כ דודי אמסלם תקף אמש (רביעי) בחריפות ואמר כי אם היה במקומו של ראש הממשלה בנימין נתניהו הרי שהוא לא היה יושב עם הבית היהודי בממשלה, הבוקר מחזיר בנט אש.

"הליכוד אומר שאני נודניק ושלא צריך לשבת אתנו בממשלה הבאה (אז עם מי תשבו? עם זהבה גלאון ומרב מיכאלי?), ואני באמת מבקש סליחה", כתב בנט בעמוד הפייסבוק שלו. "סליחה שהייתי נודניק ולא אפשרתי לשחרר מחבלים. סליחה שהייתי נודניק ומנעתי הקפאת בניה. סליחה שהייתי נודניק והתעקשתי שאיילת שקד תהיה שרת משפטים ותשנה את המערכת. סליחה שהייתי נודניק והתעקשתי לומר שאני נגד מדינה פלסטינית. סליחה שהייתי נודניק והתעקשתי לתת לצבא כלים בצוק איתן". לסיום כתב: "והאמת? אני אמשיך להיות נודניק. כי ככה חונכתי: בדברים שחשובים למדינה שלנו, אסור לוותר".

כזכור, אמסלם כתב אמש: "בנט הוא מחולל בעיות סדרתי. עושה פוליטיקה קטנה וחשבונות של מנדטים. אחרי שכל חברי סיעת הליכוד חתמו על מסמך המבקש להסדיר את נושא עמונה, הוא לא רצה להישאר מאחור וטיפס על עץ גבוה".

אמסלם הוסיף עוד עצים למדורה - "הגיע הזמן שיתרכז בענייני משרדו ויפסיק לייצר משברים. אם הוא רוצה ללכת לבחירות, שיילך. במקום נתניהו, הייתי מודיע לו שייקח בחשבון שבממשלה הבאה אנחנו לא נשב בקואליציה עם מפלגת הבית היהודי כשהוא עומד בראשה".
בנט הבית היהודי אמסלם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד