י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

אחות החתן מתרגשת: "בכינו. היה רגע מלחיץ כשהכלה הרגישה רע"

ריקי הופשטטר, אחותו של החתן יעקב קסטלניץ, שנישא אתמול לכלתו ניצולת אוטובוס המוות שרה שפרלינג, בראיון מיוחד ל'בחדרי חרדים' על ההתרגשות, השמחה והנס הגדול - "אף אחד לא האמין ששרה תלך והנה היא רקדה. זה השגחה פרטית"

מעמד החופה אתמול. צילום: בחדרי חרדים
מעמד החופה אתמול. צילום: בחדרי חרדים

 

אמש זה קרה - הכלה, ניצולת אוטובוס המוות קו 402 לפני למעלה מחצי שנה, שרה שפרלינג, נישאה עם בחיר ליבה החתן יעקב יצחק קסטלניץ, מבחירי ישיבת 'קול תורה'. החתונה נערכה בבנייני האומה בירושלים, ועין לא נותרה יבשה במעמד החופה - כאשר הכלה שנפצעה עמדה על רגליה, כנגד כל הסיכויים והערכות הרופאים כשנפצעה.

ריקי הופשטטר, אחותו של החתן יעקב קסטלניץ, מספרת בראיון ראשון אחרי החתונה לבחדרי חרדים על הרגשות והניסים: ״זה באמת סגירת מעגל, כאשר החתונה התקיימה בדיוק שנה לאחר האירוסים ואחרי טלטלות קשות, לתדהמתנו הרבה שבת אופרוף יצאה בדיוק בפרשת חיי שרה, ולכלה קוראים שרי, אנו רואים השגחה פרטית מפעם לפעם״.

על החתונה עצמה מספרת ריקי לבחדרי חרדים: ״הייתה התרגשות עצומה, כולנו בכינו מהתרגשות במעמד הזה ואני בטוחה שכל המשתתפים התקשו להכיל את ההתרגשות. הרופאים שטיפלו בה וניתחו אותה לאחר הפציעה הגיעו ולא האמינו למראה עיניהם, שנה שעברה הם אמרו שאם היא תתאושש היא כנראה תהיה קטועת יד ורגל, ובחתונה היא הוכיחה לכולם שלמרות שידה הימנית אינה מתפקדת היא נס מהלך והיא הולכת ורוקדת״.

(מעמד החופה אתמול בבנייני האומה)


״שרי בעיקר התרגשה מאוד, לא הצלחנו לדבר הרבה מעבר לכמה מילים פה ושם בגלל הלחץ וכמות האנשים. מה שהיא אמרה כל הזמן שיותר מכל היא כבר מצפה לחיי הנישואין״.

עוד מספרת ריקי לבחדרי חרדים: ״בחופה, עקב העומס הרב, הכלה כבר לא הרגישה טוב. זה היה מלחיץ מאוד. בסופו של דבר בכוחות על טבעיים גם החתן וגם הכלה שנפצעו רקדו ושמחו עם כל הציבור שהגיע. רגע מרגש במיוחד בחתונה היה מעמד שירת 'נשמת כל חי תברך את שמך מלכנו' ביחד עם כל הציבור. פרסום הנס״.

במקביל, היום (ה) בצהריים יינתן גזר הדין לנהג האוטבוס חיים ביטון, 4 שנות מאסר כפי שנחתם בעיסקת טיעון, מה יש לך להגיד על זה?

״הזוי שזה יצא בדיוק עכשיו. וניתן לומר שזה יצא בצירוף מקרים מצמרר, הלקח שנלמד הוא להקפיד על ונשמרתם לנפשותיכם וזהירות בדרכים לא לסכן חיי אדם בשום צורה, אבל בסופו של דבר אנחנו יודעים שהכל משמיים ואין לנו משהו כלפי בן אדם זה או אחר, ושיהיו רק בשורות טובות בע"ה״.

לסיום אומרת ריקי לבחדרי חרדים: ״ברצוני לומר תודה מיוחדת לארגון 'השמחה תנצח' על שיתוף הפעולה המיוחד בהפקת החתונה, ולכל אנשי המקצוע שנרתמו והגיעו לשמח ברוחב ליבם, ה' ישלם שכרכם. וכעת נותר לי לאחל לקובי ושרה חיים מאושרים ורק טוב ושמחה״.

שרה שפרלינג כלה אחות ניסים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד