י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

תזמון מצמרר: נהג אוטובוס המוות הודה והורשע

נהג אגד חיים ביטון שנמצא אשם בתאונה הקטלנית בקו 402, הודה במסגרת הסדר טיעון, ונגזר עליו עונש מאסר ותשלום פיצוי למשפחות ההרוגים והפצועים

ביטון. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
ביטון. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

סופה של פרשה: לבית המשפט לתעבורה בירושלים הוצג היום (ה) הסדר הטיעון בעניינו של נהג אוטובוס אגד בקו 402 שהיה מעורב בתאונה הקטלנית שכונתה "אוטובוס המוות" לפני כשנה בכביש מספר 1, בה נהרגו שישה מנוסעי האוטובוס ונפצעה קשה שרה שפרלינג - שנישאה אמש בתזמון מצמרר.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי הנהג חיים ביטון הודה והורשע בשש עבירות של גרימת מוות ברשלנות, נהיגה ברשלנות, נהיגה במהירות בלתי סבירה, אי האטה או עצירה, נהיגה שלא בכביש ומעשי פזיזות ורשלנות.

במסגרת הסדר הטיעון, פרקליטות מחוז ירושלים יחד עם פרקליטי הנהג טוענים לעונש של ארבע שנות מאסר בלבד. בית המשפט אישר את ההסדר.

עו״ד יובל קדר, פרקליטות מחוז ירושלים: ״חיים ביטון הודה כי לא הבחין במשאית שעמדה בשול, לא האט את מהירות נסיעתו, סטה לשולי הכביש והתנגש במשאית. הסדר הטיעון שהוצג היום בפני בית המשפט כולל עונש מוסכם של 4 שנות מאסר בפועל ופיצוי כספי למשפחות ההרוגים ולנפגעי התאונה. עונש המאסר המוסכם מתאים לרמת הענישה בעבירות גרימת מוות ברשלנות בנסיבות אלו, ומחזק את המסר כי בתאונות דרכים קטלניות, הנגרמות כתוצאה מרשלנות הנהגים, הפרקליטות תטען לעונשי מאסר ממושכים״.

בתאונה בכביש 1 נהרגו יעקב חשין ז"ל (27), שהיה בדרכו לפגישת שידוך. ישראל וינברג ז"ל (26), שנסע לחתונת בן דודו. חנה פרנקל ע"ה (23) שהייתה בדרכה לחגוג יום נישואין שני עם בעלה - שנפצע באורח קל. לוי יצחק אמדדי (17) מיבנאל. לאה מלמוד ע"ה (61), ואהרן מרדכי כהן ז"ל (18) מירושלים.

שרה שפרלינג שנפצעה באורח קשה בתאונה התחתנה אמש (ד') בבנייני האומה בירושלים כפי שפורסם לראשונה ב'בחדרי חרדים', עם החתן יעקב יצחק קסטלניץ, מבחירי ישיבת 'קול תורה'. חתנה קובי (26), נפצע אף הוא בתאונה בראש חודש תמוז כשהיה דרכו לבית החולים על מנת לבקר את כלתו שרה. לאחר שהשניים החלימו בחסדי שמים - הם התחתנו אמש כאמור.
אוטובוס המוות הסדר טיעון נהג חיים ביטון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד