י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

מזעזע: נהג מונית ערבי פגע בנערה חרדית

בעקבות ערנות מתנדב במשמר האזרחי, נלכד נהג מונית ערבי שפגע בצעירה חרדית בת 13 - והודה בחקירתו במעשים החמורים

צילום אילוסטרציה: קובי גדעון, פלאש 90
צילום אילוסטרציה: קובי גדעון, פלאש 90

נהג המונית זיאד עוודאללה, נעצר בחשד שתקף ופגע בנערה קטינה חרדית במהלך נסיעה. ל'בחדרי חרדים' נודע כי מעצרו הוארך בפעם השלישית, והוא הודה במעשים החמורים שביצע.

ראשיתו של הסיפור ביום שלישי שעבר, מעט לפני השעה 22:00 בערב, אז הבחין מתנדב במשמר האזרחי של משטרת ירושלים במונית חונה בגבעה הצרפתית בירושלים ובה נהג ערבי וקטינה חרדית בת 13.8. מאחר ועלה בו חשש כי נעשים שם דברים חמורים, הוא הזעיק צוות משטרה שעיכב את נהג המונית לחקירה.

מהפרטים שהגיעו ל'בחדרי חרדים' עולה כי הנערה עמדה בתחנת אוטובוס ברחוב שמואל הנביא סמוך למקום מגוריה, ולאחר שהאוטובוס לו חיכתה התעכב - עצרה מונית. במהלך הנסיעה הנהג החל לבצע בה מעשים חמורים ובאיזור הגבעה הצרפתית עצר בצד, שם המשיך על פי החשד לבצע את המעשים.

במהלך החקירה סיפרה הנערה כי בערב יום כיפור נסעה עם אותו נהג מונית, ולדבריה גם אז הוא ביצע בה מעשים דומים. "הנערה סיפרה שעלתה לנסיעה תמימה על מונית ואינה מבינה איך הגיעה למצב ההזוי הזה", סיפר אחד הנוכחים במקום עם מעצרו של נהג המונית.

בתחקור ראשוני של השוטרים במרחב קדם, עלה חשד כי הנערה החרדית בת ה-13.5 נפגעה על ידי נהג המונית ומשכך הוא עוכב לחקירה - ובמקביל בוצעה לנערה חקירת ילדים מפאת גילה הצעיר.

בחקירה הראשונית, החשוד הכחיש. אך בהמשך קשר עצמו למיוחס לו והודה במעשים החמורים שביצע. ביום רביעי הוא הובא לבית משפט השלום בירושלים שם הוארך מעצרו עד ליום שישי. נהג המונית עצמו, העובד גם בבית חולים, אמר לשופטת קרן מילר כי "השוטרים והמתנדבים התנהגו אלי כמו מחבל, צעקו עלי וצרחו ולא נתנו לי לדבר עם אשתי. היא בגיל של אחותי הקטנה ובחיים לא אחשוב לגעת בה".

לטענת נהג המונית, הוא העלה אותה למונית כדי שתיקח תרופות עליהן היא הייתה אמורה לשלם 30 ש"ח, האם התלונה שלה הייתה כדי לחמוק מתשלום? שאל עו"ד של הנהג באחד הדיונים, אך המשטרה אמרה שהיא עדיין בודקת את הנושא.

ביום שישי המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בשבעה ימים נוספים, ובהסכמת הצדדים הוארך מעצרו בחמישה ימים עד ליום שלישי הקרוב. חקירת המשטרה נמשכת בליווי גורמי רווחה.
נהג מונית פגיעה נערה חרדית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד