כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

מרחק של טלפון אחד: החוליה המקשרת בין משפחת נתניהו לשר האוצר של טראמפ

המיליארדר האוסטרלי ג'יימס פאקר, החבר האישי הקרוב של משפחת נתניהו, הוא שותף עסקי של סטיבן מנוצ'ין - בקרוב האיש החזק בכלכלה העולמית

נתניהו עם טראמפ. צילום: קובי גדעון, לע"מ
נתניהו עם טראמפ. צילום: קובי גדעון, לע"מ



סטיבן מנוצ'ין, האיש שמינה הנשיא הנבחר, דונלד טראמפ, לתפקיד שר האוצר הוא שותפו לעסקים של המיליארדר האוסטרלי ג'יימס פאקר - ידידו ואיש סודו של ראש הממשלה בנימין נתניהו.

ב–2013 מיזג מנוצ'ין את חברתו Dune Entertainment עם RatPac Entertainment, שאחד מבעליה היה פאקר. ידידותם של נתניהו ופאקר עלתה השבוע לכותרות בעקבות דיווח בערוץ 10 לפיו המיליארדר מימן לבנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, חופשות, טיסות פרטיות ולינה במלון יוקרה; יחסים אלה אף עלו בבדיקת משטרה.

ה"הוליווד ריפורטר", שפירט את קשריו של מנוצ'ין בעולם הבידור, מסר כי האיש שהפגיש אותו עם פאקר היה ארנון מילצ'ן, עוד ידיד קרוב של נתניהו, שבביתו בהרצליה קיים ראש הממשלה פגישות סודיות בשנה שעברה.

מנוצ'ין, בן 53, גדל בחברה הגבוהה של מנהטן והוא מכיר את טראמפ 15 שנים; מאז אפריל הוא היה האחראי על הכספים במטה הבחירות שלו. מנוצ'ין עבד קרוב ל-20 שנה בגולדמן סאקס, בנק ההשקעות שבגלל קשריהם איתו התנפל טראמפ על המועמדת הדמוקרטית, הילרי קלינטון, ועל הסנאטור טד קרוז.

קישורים:
''לתת העדפה ברורה לזוגות צעירים בדירות''
המלצות ליצמן: במבה בחוץ, סימון סוכר בפנים
''קידוחים חדשים? קודם תפתחו את מאגרי הגז שמצאתם''
גיימס פאקר משפחת נתניהו סטיבן מנוצין דונלד טראמפ שר האוצר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד