כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

צפו: נהג 'קווים' משתולל בכביש ונוסע נגד כיוון התנועה

בעוד הקטל בכבישים עולה מיום ליום ותיעוד של תרבות הנסיעה המסוכנת של נהגי אוטובוסים עולה לכותרות, נהג חברת "קווים" תועד משתלול ברחובות בני ברק ונוסע נגד כיוון התנועה. זהו המקרה השני שתועד בימים האחרונים. החברה: "רואים בחומרה" • צפו בתיעוד

צפו: נהג 'קווים' משתולל בכביש ונוסע נגד כיוון התנועה

בעוד הקטל בכבישים עולה מיום ליום ותיעוד של תרבות הנסיעה המסוכנת של נהגי אוטובוסים עולה לכותרות, נהג חברת "קווים" תועד משתולל ברחובות בני ברק ונוסע נגד כיוון התנועה.

בתיעוד שהגיע לידי 'בחדרי חרדים', וצולם בשעות הצהריים (חמישי), נראה אוטובוס של חברת "קווים" משתולל ברחוב רבי עקיבא בבני ברק, נוסע נגד כיוון התנועה, כאשר הנתיב שלו נראה לכאורה ריק.



אחד המנהלים בחברת 'קווים' אמר ל'בחדרי' בעקבות התיעוד: "ננסה לאתר אותו ולבוא איתו חשבון. זה חמור מאוד ואנחנו לא נעבור על כך לסדר היום". עוד הוסיף כי הנהג יזומן לשימוע לפני פיטורין.

מחברת קווים נמסר ל'בחדרי' בעקבות התיעוד: "חברת קווים רואה בחומרה רבה מקרים בהם נהגים עוברים על חוקי התנועה. הנהג יזומן לבירור בהנהלת החברה".

כזכור, רק בתחילת השבוע פורסם ב"בחדרי חרדים" תיעוד בו נראה נהג של חברת "קווים" נוסע במוצאי שבת בצומת הרחובות רבי עקיבא-הרב שך, סמוך לבית הכנסת איצקוביץ, נגד כיוון התנועה ובאין כניסה.
קווים אוטובוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד