ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

'עין לא נותרה יבשה': רחלי אטיאס חגגה בת מצווה

כארבע וחצי שנים אחרי האסון שזעזע את ישראל, רחלי אטיאס, שאיבדה את הוריה ואת ששת אחיה בתאונה המחרידה בדרך לטבריה, חגגה אמש (רביעי) בת מצווה באולמי האחוזה בצפת, ש"לא הותירה עין יבשה". דודה ל"בחדרי": "רחלי הייתה שמחה מאוד. רקדה ופיזרה חיוכים"

זירת התאונה המחרידה (צביקה לבל)
זירת התאונה המחרידה (צביקה לבל)

 


כארבע וחצי שנים אחרי האסון שזעזע את ישראל, רחלי אטיאס, שאיבדה את הוריה ואת ששת אחיה בתאונה המחרידה בדרך לטבריה, חגגה אמש (רביעי) בת מצווה באולמי האחוזה בצפת, ש"לא הותירה עין יבשה".

ישי אטיאס, דודה של רחלי, מספר בשיחה עם "בחדרי חרדים" על הרגעים המרגשים בשמחה: "היה אירוע מרגש ומרומם, באווירה מיוחדת ולא רגילה. הייתה שמחה ענקית כשכולם ראו את החיוך על פניה של רחלי".

"זו לא הייתה בת מצווה רגילה, זה היה אירוע ערכי מאוד. עשינו חידון מיוחד שעסק בקשר המשפחה, מה שחיבר מאוד את כולם והחזיר את המשפחה למקורות" הוא מספר. "רחלי עשתה גם תחקיר מיוחד על השם שלה וההקשר לתורה. כולם היו המומים מרגש".

הדוד ממשיך ומספר: "בנוסף הייתה הקלטה מרגשת שהשמענו בפני הקהל מהרב של מגדל העמק, הרב גרוסמן, שליווה את המשפחה מאז האסון. הרב גרוסמן אמר שהוא מקווה שהוא יזכה לראות אותה מתחת לחופה. גם הסבא אטיאס דרש בפני הקהל וכולם התרגשו מאוד. בשורה התחתונה היא הראתה לכולם מה זה להיות חזקה".

על כלת השמחה הוא מספר: "רחלי הייתה שמחה מאוד. רקדה ופיזרה חיוכים. רואים שהיא בדרך לעתיד טוב. היא מבינה שיש תקווה לעתיד, למרות הכל. למרות שהאסון אירע לפני ארבע וחצי שנים, כשכל המשפחה התכנסה באולם הכל צף מחדש. רחלי הייתה גיבורה מאוד מאז האסון. אני בטוח שמשפחתה שנספתה באסון מסתכלת מלמעלה באושר. כל הכיתה של רחלי מבית הספר באו לשמוח איתה ועטפו אותה באהבה".

 


כלת השמחה והסב המאושרצילום: כלת השמחה והסב המאושר

כלת השמחה והסב המאושר



על החיים של רחלי הוא מספר ל'בחדרי חרדים': "היא התבגרה מאוד מאז האסון. יש לה אחריות לחיים שלא תראה בשום בחורה שעברה טרגדיה כזו או אחרת. זו לא נערה שכולם יצביעו עליה ברחוב ויגידו 'הנה ההיא מהאסון'. היא מנסה להיות כמו כולם כול הזמן. אנו שומרים במשפחה על פרופיל תקשורתי נמוך מאוד".

כזכור, לפני כארבע וחצי שנים, בתאונה שהחרידה מדינה שלמה, נספו שמונה בני משפחה אחת: ההורים, רפי ויהודית אטיאס, ושישה מילדיהם: אביה (בת 17), התאומים נריה ואלישיב (16), שירה (11), תאיר (9) ונועה (4 וחצי).

על יד המכונית הבוערת נותרה ניצולה יחידה - רחלי (רחל אפרת) בת ה-7 וחצי בזמן התאונה. מאז, אחותה של אמה, אסתר כהן, ובעלה רונן, קיבלו עליהם לגדל את רחלי כילדתם לכל דבר.

רחלי אטיאס בת מצווה יתומה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד