י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

5 חודשים אחרי האסון: ישי דוויק התחתן

כחמישה חודשים לאחר התאונה הקשה בה נהרגה מרת חנה גאולה דוויק ע"ה, אמו של כוכב הזמר המזרחי והפייטן הנודע משה דוויק, בנה ישי נישא לבחירת לבו • ל"בחדרי חרדים" נודע כי החתונה התקיימה למרות שנת האבל, זאת לאחר התייעצות עם רב • צפו

5 חודשים אחרי האסון: ישי דוויק התחתן

מזל טוב: כחמישה חודשים לאחר התאונה הקשה בה נהרגה מרת חנה גאולה דוויק ע"ה, אמו של כוכב הזמר המזרחי והפייטן הנודע משה דוויק, בנה ישי נישא הערב (חמישי) לבחירת ליבו. מאות בני משפחה, מכרים וקרובים השתתפו בתחונה, שנערכה באולמי ארמונות חן בבני ברק.

ל"בחדרי חרדים" נודע כי החתונה התקיימה למרות שהמשפחה נמצאת בעיצומה של שנת האבל על האם ע"ה, זאת לאחר התייעצות עם רב שהתיר את עריכת החתונה מאחר והחתן נפגש עם בחירת לבו עוד קודם פטירת אמו באסון, כאשר הווארט נסגר בחודש השלושים על פטירת האם.



בתיעוד שהגיע לידי "בחדרי חרדים" נראים החתן ואחיו רוקדים ושמחים יחד עם האורחים הרבים.

אחד המשתתפים בחתונה מספר ל"בחדרי חרדים": "הייתה חתונה מרגשת מאוד. כולם בכו בחופה. הגיעו הרבה זמרים לעודד את משה דוויק הזמר, אח החתן. זו הייתה שמחה מעורבת בעצב. משה שר ושמח כשהוא דומע. רבנים וראשי כוללים הגיע לכבד את המשפחה היקרה".

כזכור, לפני כחמישה חודשים, משאית שהובילה טרקטור נסעה בכיכר חשמונאים בכביש 446 ממכבים לכיוון מודיעין עילית. במהלך הנסיעה בכיכר התהפך הטרקטור על המדרכה ומחץ את מרת חנה גאולה דוויק ע"ה. היא נפצעה באורח אנוש ופונתה לבית החולים שיבא בתל השומר, שם השיבה את נשמתה ליוצרה.

(צילומים: נתי בדש)














ישי דוויק משה דוויק חנה גאולה דוויק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד