ו' אייר התשפ"ד
14.05.2024

האישה נפצעה אנוש, והמשטרה "שכחה" להודיע

הקהילה החרדית בלייקווד סוערת סביב תאונת דרכים קשה בה נפצעה אישה בת 62, ומחדלי המשטרה וכוחות ההצלה. כל הפרטים

תאונת דרכים
תאונת דרכים

כעס ותדהמה בקרב העסקונה החרדית בלייקווד: אישה חרדית תושבת לייקווד שהייתה בדרכה לפגישה בניו ג'רזי נפצעה אנושות בתאונת דרכים שאירעה בדרך הבינעירונית-בניו ג'רזי טורנפייק. האישה הועברה לבית חולים מחוסרת הכרה ובמצב קשה, אבל המשטרה טרחה להודיע למשפחה רק אחרי כעשר שעות.

על פי המידע שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' - האישה, בת 62, יצאה בשעה 9 בבוקר מביתה בלייקווד והייתה אמורה להגיע לפגישה שנקבעה ל-10 בבוקר. בדרך אירעה תאונה, בה הרכב נמחץ לחלוטין וכוחות ההצלה שהגיעו באיחור של 20 דקות נאלצו לנסר את המכונית כדי לחלץ את האישה. האישה הועברה לבית החולים המקומי, אבל המשטרה לא טרחה להודיע לבני המשפחה על התאונה הקשה.

בעלה של האישה שב בשעת אחר הצהרים מעבודתו וניסה להשיג את אשתו בטלפון הסלולארי, משחלפו השעות טלפן הבעל לאנשים שעימם הייתה אמורה להיפגש, אך אלו אמרו כי האישה לא הגיעה לפגישה. הבעל טלפן למשטרה כדי לברר אם אירעה באותו יום תאונה באחד הכבישים בהם אמורה הייתה האישה לנסוע בדרכה לפגישה, אבל מהמשטרה נמסר כי לא אירעה שם שום תאונה.

הבעל מיהר לבדוק בבית חולים המקומי, אבל גם שם לא נמצאה האישה. מאוחר יותר החליט הבעל להתקשר ולהודיע על העדרה. בני המשפחה המודאגים הגיעו למשטרה וביחד עם העסקנים ניסו לאתר את הסלולארי שלה. בינתיים, שבו בני המשפחה הביתה, במטרה לגייס אנשים שיחפשו את האישה.

רק בשעה תשע בלילה התדפק על דלת הבית שוטר שבא להודיע כי האישה נפצעה לפני 10 שעות והיא מאושפזת במצב קשה בבית חולים "רוברט וואד ג'ונסון הוספיטל". העסקנים זועמים שהמשטרה לא יידעה את בני המשפחה, מיד לאחר התאונה, זאת למרות שהיו בידיה תעודות הזיהוי של האישה. בנוסף מבקשים העסקנים לחקור מדוע הגיעו כוחות ההצלה למקום התאונה רק אחרי 20 דקות ולא מיד.

הציבור מתבקש להתפלל לרפואת מתיל רחל בת רבקה.
לייקווד משטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד