ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024

אובססיית נתניהו: סמוטריץ' נזרק מלשכת ראש הממשלה

ראש הממשלה נתניהו לא אפשר לסמוטריץ' להיכנס לפגישה שנקבעה, משום שביקר אותו בראיון בסוף השבוע • ומה מגיב על כך הח"כ מהבית היהודי?

סמוטריץ', צילום: יונתן זינדל, פלאש90
סמוטריץ', צילום: יונתן זינדל, פלאש90

הפוליטיקאי המבוקש ביותר הבוקר (ראשון) הוא חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' מ'הבית היהודי' לאחר שאמש הוא סולק בביזיון מפגישה בלשכת ראש הממשלה בירושלים עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר החינוך נפתלי בנט בנוגע לעתיד עמונה וחוק ההסדרה.

סמוטריץ', שהגיע באיחור לפגישה, סולק ממנה ולא הורשה להיכנס על ידי נתניהו. הסיבה: ראיון שהעניק סמוטריץ' בסוף השבוע ל'הארץ' שבו הגדיר את נתניהו כ"לא ימין ולא אמין". הבוקר התראיין גיבור הפרשה לכלי התקשורת ואמר כי למרות הסילוק המבזה אמש, הוא עדיין רוכש כבוד לראש הממשלה וכי הוא מתנצל על דבריו בראיון ל'הארץ' אך אינו חוזר בו מהם.

"עשיתי דרך של שעה וחצי מהבית להשתתף בפגישה בנושא חשוב, ראש הממשלה סירב לתת לי להיכנס לחדר. בסדר, התקדמנו הלאה אנחנו מתעסקים בעיקר וזה מה שחשוב", סיפר הבוקר בגלי צה"ל.

לדברי סמוטריץ, "ראש הממשלה ביקש שאני לא אכנס לחדר, לפי מה שאני מבין הוא לא אהב כמה מהאמירות שלי בעיתון הארץ". הוא הוסיף כי "אני לא יזמתי ביקורת פומבית על ראש הממשלה, אני עניתי בכנות שאופיינית לי על השאלות שנשאלתי, וגם בנושא הזה לא טשטשתי מחלוקות".

בדבריו ביקש סמוטריץ להתנצל: "אני איש צעיר מדי בשביל לטפס על עצים, אם ראש הממשלה נפגע מהאמירה שלי אני מוכן להתנצל עליה, יש לי כבוד גדול לראש הממשלה ועם זאת יש לי וויכוח אידיאולוגי איתו. אם מי שיש לו מחלוקת עם ראש הממשלה מאבד את היכולת לעבוד איתו בצורה עניינית, לדעתי יש לנו בעיה מאוד קשה".
סמוטריץ' נתניהו חוק ההסדרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד