כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

מפגש פסגה על משבר הדיור - חרדים ואלקין

לאחר דחיות חוזרות ונשנות ייפגשו יו"ר ועדת הכספים והשר להגנת הסביבה כדי לפתור את סוגיית הבניה המיועדת ברכסים עבור המגזר החרדי

גפני ואלקין. צילום: פלאש90
גפני ואלקין. צילום: פלאש90



השר זאב אלקין ויו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני ייפגשו היום (ראשון) בשעות הצהרים בלשכת ראש הממשלה, בניסיון לפתור את משבר 1,600 יחידות הדיור המיועדות למגזר החרדי בגבעת הפרסה ברכסים - כפי שנחשף ב'בחדרי חרדים' בשבוע שעבר.

בפגישה ישתתפו גם ראש המועצה המקומית רכסים יצחק רייך וראש מטה הדיור אביגדור יצחקי.

הפגישה היום תתקיים לקראת ישיבת קבינט הדיור שתתכנס מחר במיוחד, כדי לדון בפרויקט יחידות הדיור ברכסים, זאת לאחר שהנושא ירד מסדר היום בישיבת הקבינט הקודמת בשל הגשת ערר על ידי השר אלקין, האחראי על המשרד להגנת הסביבה, בעקבות התנגדות ארגונים ירוקים, שלטענתם הבנייה תפגע במעבר אקולוגי המיועד לחיות בר.

כפי שפורסם ב'בחדרי חרדים', הפגישה בין אלקין וגפני הייתה אמורה להתקיים ביום ראשון שעבר, אך בעקבות העברת ישיבת הממשלה לחיפה - לאחר גל השריפות שפקד את ישראל בימים האחרונים – הפגישה נדחתה.

ראש המועצה יצחק רייך אמר ל'בחדרי חרדים' כי "לאחר שהישיבה נדחתה בגלל קיום ישיבת הממשלה בחיפה, הצעתי לשר אלקין לבוא לרכסים שהיא בקרבת מקום ולראות מקרוב את התוכנית ואת המקום, אך זה לא יצא לפועל בגלל בעיות טכניות של השר".

רייך הוסיף כי "מדובר בפגישה שנדחתה כבר שלוש פעמים, מסיבות שונות - ואני מקווה שכעת יקבע מועד חדש בהקדם", לדבריו, "האדריכל של התוכנית ואני נציג בפניו של השר אלקין את התוכנית על כל היבטיה, וננסה לשכנע אותו מדוע המתווה שלו לא מקובל עלינו".
משה גפני זאב אלקין רכסים גבעת הפרסה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד