ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

לאחר 40 ניסיונות: פורץ חרדי מב"ב נלכד

לאחר לא פחות מ-40 ניסיונות איתור, הצליחה המשטרה ללכוד צעיר חרדי החשוד בפריצה לבית בבני ברק. בפריצה, שתועדה ופורסמה לפני כחודשיים ב"בחדרי חרדים", הצליח הפורץ לגנוב כלי כסף יקרים • צפו

הגנב פורץ לדירה (מתוך מצלמת האבטחה)
הגנב פורץ לדירה (מתוך מצלמת האבטחה)

לאחר לא פחות מ-40 ניסיונות איתור, הצליחה המשטרה ללכוד צעיר חרדי החשוד בפריצה לבית בבני ברק. בפריצה, שתועדה ופורסמה לפני כחודשיים ב"בחדרי חרדים", הצליח הפורץ לגנוב כלי כסף יקרים.

ל"בחדרי חרדים" נודע כי בשעות הצהריים של יום רביעי האחרון עיכבה המשטרה את ניסים שלומי וקנין, בן 25 מבני ברק, אז התברר לשוטרים כי הוא חשוד בפריצה לבית בעיר, שם גנב כלי כסף לכאורה. בעקבות כך, הוא נעצר ונחקר על ידי מחלק הפשעים של משטרת מרחב דן.

החשוד הובא ביום חמישי לבית משפט השלום בתל אביב, שם הטוען המשטרתי, גיא קלדרון, אמר כי החשד הוא שווקנין פרץ לדירה ברחוב סוקולוב בבני ברק בחודש אוגוסט, "אבל מאז החשוד היה בבריחה ונחקרו מעורבים נוספים". כאמור, החוקר הציג לבית המשפט קרוב ל-40 ניסיונות איתור של החשוד מאז הפריצה והוסיף כי ישנן ראיות פורנזיות הקושרות אותו לפריצה.

השופטת ציינה כי החשוד כבר הורשע בשנת 2011 בעבירה של התפרצות וכי יש עילת מעצר בעקבות מסוכנותו, חשד משיבוש הליכים וכן חשש משמעותי מפני בריחתו. השופטת רונית פוזננסקי-כץ האריכה את מעצרו עד למחר (ב'), עד אז ביקשה שהחקירה תמוצה ויגישו הצהרת תובע או לחילופין לשחררו.


תיעוד ממצלמות "קוריץ מערכות אבטחה"

כזכור, בתיעוד וידאו שפורסם ב'בחדרי' ימים לאחר הפריצה, נראה החשוד כשהוא מצוייד בסכין וגז פלפל, כשהוא לבוש כחרדי, חולצה לבנה וציציות בחוץ, חבוש בכובע גרב וכפפות על ידיו.

באופן לא ממש ברור הוא הצליח לעקם את הסורגים בחלון באמצעות ידיו בלבד וללא כל עזרה מכלי כשלהו. לאחר מכן הוא נראה מתגנב דרך החלון ישר אל תוך הבית. כאמור, הוא הצליח לגנוב כלי כסף יקרים.

יו"ר השומרים חיים רוטר, שסייר באזור בלילה, חשד בו ולאחר מרדף הצליח למשוך מידיו את כלי הכסף, לא לפני שנפגע מגז מדמיע. בעל הדירה שנפרצה סיפר היום ל'בחדרי' כי זומן לתחנת המשטרה היום על מנת למסור פרטים נוספים להשלמת החקירה.
פריצה לבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד