י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

אחרי לילה של חיפושים: הילד אותר בחיזמא

במשך כל הלילה חיפשו עשרות מתנדבים את הילד דב שרוט בן השש, שנעדר החל מאמש מביתו בשכונת נווה יעקב בירושלים • 'בחדרי חרדים' עם תיעוד מליל החיפושים - שנגמר רק הבוקר, עם איתורו של הילד

אחרי לילה של חיפושים: הילד אותר בחיזמא

במשך כל הלילה (ב') חיפשו מאות מתנדבים את הילד דב שרוט בן השש, שנעדר מביתו בנווה יעקב בירושלים החל מאתמול בשעות הצהריים. רק בשעות הבוקר נמצא הילד לשמחת הוריו.

כוחות משטרה ומג"ב איתרו לפני זמן קצר את הילד הנעדר כשהוא בריא ושלם. על פי הודעת המשטרה, הילד אותר ע"י תצפית עוטף מג"ב ירושלים מתהלך ליד כפר חיזמה בשטח פתוח משוטט ותשוש. צוות משטרה ומג"ב שאיתרו את הנער העלו אותו לרכבם, הרגיעו אותו, חיממו אותו ונתנו לו לשתות תוך שהם מרגיעים אותו ובמקביל זימנו מד"א לבדוק אותו. "משטרת ישראל המצויה בקשר כל העת עם הורי הילד והמשפחה מודה לכל המתנדבים הרבים שנרתמו וסייעו בחיפושים לאיתורו" נמסר עוד.

יוחאי שווה, מתנדב "איחוד הצלה" סיפר - "ערכתי לילד בדיקה רפואית ולמרבה הנס הילד היה במצב טוב אך תשוש. אין ספק שזה בשורה משמחת לאחר לילה שלם של דאגה לשלומו, יחד עם מאות המתנדבים שיצאנו לחיפושים בכדי לאתרו".

ל'בחדרי חרדים' נודע כי ח"כ מיכאל מלכיאלי הגיע לחפ"ק המשטרה שהוקם ברחוב נוימן בשכונת נווה יעקב, כדי לעמוד מקרוב על פעולות החיפוש אחר הילד. במקום נכחו עשרות אברכים ותושבי השכונה, לצד מתנדבים שירדו רגלית לוואדי.

על פי עדויות תושבי השכונה ל'בחדרי חרדים', במהלך הלילה סרקו המתנדבים כל מיקום אפשרי בשכונה ובסביבתה על מנת לאתר את הילד. בשעה זו ההערות הן כי הילד, המוגדר כאוטיסט ועיוור בעין אחת, הלך לישון או חיפש מחסה ואיבד את הקשר עם הוריו. לפי אביו, הילד לא היה לבוש לצינת הלילה הירושלמית, מה שמעלה חשש גדול למצבו.

מהפרטים שהגיעו לידי "בחדרי חרדים" עולה כי בשעות אחר הצהריים ירד הילד יחד עם אביו מאוטובוס ברחוב שמואל ניימן בשכונת מגוריו ומאז נעלם. כאמור, הבוקר אותר הילד כשהוא בריא ושלום והחיפושים הופסקו.

עודכן בשעה 9:40

וידאו: איתמר זינגר

צילום תמונות: נחמן בוימל








חיפושים ילד נעדר נעדר ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד