ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

הרבי מסקווירא: לא צריך להסביר, חייבים לשחרר את סאמעט

בקהילת סקווירא נרתמים לשחרורו של הרב סאמעט, ומשגרים אלפי מכתבים לנשיא ארה"ב ברק אובמה

האדמו"ר מסקווירא. צילום: שוקי לרר
האדמו"ר מסקווירא. צילום: שוקי לרר

"אדם שעושה מעשה שכזה מעורר על עצמו חסד" אמר האדמו"ר לעסקנים, שנרתמו לשגר רבע מיליון מכתבים לנשיא ארה"ב היוצא ברק אובמה, בבקשה לחון את האסיר המפורסם מרדכי יצחק סאמט הנמק בכלא.

עסקני קהילת סקווירא נרתמו לפעילויות הנעשות למען שחרורו של האסיר מרדכי יצחק סאמעט הכלוא כבר למעלה מ-15 שנה בארה"ב, ועונשו יימשך עוד למעלה מעשור נוסף. אל מעונו של האדמו"ר מסקווירא נכנס בשבוע האחרון האדמו"ר מחוסט ארה"ב, והציג בפני האדמו"ר את הפעילויות הנעשות למען שחרורו של הרב סאמעט.

כפי שנחשף לראשונה ב'בחדרי חרדים' לפני מספר חודשים, בין יתר הפעילויות מתגייסים העסקנים לשלוח רבבות מכתבים לנשיא ארה"ב היוצא ברק אובמה בבקשה לחנון את האסיר. "הנשיא אובמה חנן למעלה מאלפיים אסירים לקראת סיום כהונתו, ואנו מאמינים שאם נשלח רבע מיליון מכתבי בקשה לשחרור הרב סאמעט, הנשיא לא יוכל לעמוד מנגד" אמר האדמו"ר מחוסט ארה"ב לאדמו"ר מסקווירא.

"אין שום ספק שצריך לפעול למען שחרורו של הרב מרדכי יצחק סאמעט" השיב האדמו"ר. "יש מקרים שצריך להסביר, פה אפילו לא צריך להסביר. אין כאן אפילו שאלה". הוא הוסיף "זה פחד נורא איך שזמן כה רב הוא נמק בכלא קשה כל כך".

האדמו"ר מסקווירא ציין את דברי הבעש"ט על הפסוק 'ה' צלך' שהקב"ה הוא כביכול כמו צל למעשיו של האדם. "אין ספק שכשאדם עושה מעשה שכזה, הרי שהוא מעורר על עצמו חסד" אמר ועודד את הפעילות כשהוא מציין "הלוואי שהשי"ת יעזור שהפעולה אכן תהיה לטובה".

יצויין כי בתי החינוך לבנות בסקווירא כבר נרתמו - התלמידות משגרות מכתבים לנשיא ארה"ב בבקשה לשחרר את הרב סאמעט, ובימים הקרובים מצפים בחסידות כי אלפים נוספים יצטרפו וישגרו מכתבים לנשיא ארה"ב, לאור הוראתו של האדמו"ר מסקווירא.
הרב מסקווירא מרדכי יצחק סאמעט שחרור נשיא ארצות הברית ברק אובמה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד