י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

אבי הילד האבוד: "הוא חולה. תודה לכולם"

הווארד שרוט, אביו של בן ה-6 שנעלם אמש, מסכם את היממה המתוחה שעברה עליו: "לא היה שום סימן שזה הולך לקרות. הילד לא הבין כלום, הוא רק היה שמח לראות אותי ולחבק אותי"

האבא. צילום: הדס פרוש פלאש 90
האבא. צילום: הדס פרוש פלאש 90

 

לאחר שבמשך כל הלילה (ב') חיפשו מאות מתנדבים את הילד דב שרוט בן השש, שנעדר מביתו בנווה יעקב בירושלים החל מאתמול בשעות הצהריים, עד שנמצא בשעות הבוקר ליד הכפר חיזמה כשהוא בריא ושלם. כעת אביו הווארד שרוט, מספר לבחדרי חרדים על החיפושים, הנס והדאגה.

"כשראיתי את כל האנשים מחפשים את בני, חשתי תחושה נהדרת. תודה רבה למשטרה ולמשמר הגבול ולכוחות ההצלה, ולכל מי שסייע בחיפושים, ב״ה הבן שלי בסדר כעת, אני מלא הערכה כלפיהם וכלפי המאמצים שלהם".



לדברי האב, "ההיעלמות של בני ארכה כ-16 שעות. לא היה שום סימן שזה הולך לקרות. אחרי ההיעלמות כשנפגשנו בתחנת המשטרה שמחתי לראות שהוא בסדר. בתחנת המשטרה המליצו לנו לנסוע לבית החולים, לבצע בדיקות ולוודא שהכל באמת תקין. הבן שלי חולה באוטיזם, ולא ממש ידע והבין מה הוא עושה ומה בדיוק הסיפור. הוא רק היה שמח לראות אותי ולחבק אותי".

לשאלה האם הוא מתכוון לברך 'הגומל', השיב האב הנרגש: "אני הולך לעשות שאלת רב האם עלי לברך את ברכת הגומל״.

כפי שדווח בהרחבה בבחדרי חרדים, אמש בשעות אחר הצהריים ירד הילד יחד עם אביו מאוטובוס ברחוב שמואל ניימן בשכונת מגוריו ומאז נעלם. בשעות הערב המשטרה הקימה חפ״ק ברחוב נוימן בשכונת נווה יעקב, כאשר במהלך כל הלילה סרקו המתנדבים כל מיקום אפשרי בשכונה ובסביבתה על מנת לאתר את הילד, כאשר ההערכות היו כי הילד, המוגדר כאוטיסט ועיוור בעין אחת, הלך לישון או חיפש מחסה ואיבד את הקשר עם הוריו.

לפי דברי אביו, בנו לא היה לבוש לצינת הלילה הירושלמית, מה שהעלה חשש גדול למצבו. אך כאמור, הבוקר סמוך לשעה 10 אותר הילד על ידי תצפית עוטף מג"ב ירושלים מתהלך ליד כפר חיזמה בשטח פתוח משוטט ותשוש. אך בריא ושלם. צוות משטרה ומג"ב שאיתרו את הילד העלו אותו לרכבם, הרגיעו אותו, חיממו אותו ונתנו לו לשתות - ובמקביל זימנו את מד"א כדי לבדוק אותו.

ילד חיפושים הורים נוה יעקב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד