כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

הפורץ הבני ברקי יישאר במעצר עד חמישי

המשטרה חושדת כי ניסים שלמה וקנין היה מעורב בפריצות נוספות בעיר, אך בינתיים אין ראיות לכך

הפורץ הבני ברקי יישאר במעצר עד חמישי
קוריץ מערכות אבטחה

הוארך שוב מעצרו של החשוד בפריצה לבית בבני ברק, והתיק הועבר לבחינת מחלקת התביעות במשטרה - לעיון והחלטה האם יש מספיק ראיות כדי להגיש נגדו כתב אישום.

החשוד, ניסים שלמה וקנין, הובא הבוקר (ב) בפעם השנייה לבית משפט השלום בתל אביב, שם ביקשה המשטרה להאריך שוב את מעצרו לצורך הגשת כתב אישום על פריצה לבית בבני ברק, באותו הרחוב בו הוא מתגורר. במשטרה מייחסים לו בשלב זה פריצה אחת בלבד, אך חושדים שהוא היה מעורב בפריצות נוספות לבתים ברחבי העיר.


תיעוד ממצלמות "קוריץ מערכות אבטחה"

כפי שדווח אתמול ב'בחדרי', מעצרו הוארך לצורך הגשת הצהרת תובע, אך בדיון היום החוקר גיא קלדרון ביקש להאריך את מעצרו שוב על מנת לאפשר למחלקת תביעות המשטרה לבחון את חומר הראיות כדי להגיש כתב אישום. בנתיים, החשוד מכחיש את המיוחס לו.

בתוך כך, בעל הדירה שאליה על פי החשד פרץ וקנין, הגיע אתמול לתחנת המשטרה לצורך השלמת פרטים, מה שהביא לידי החוקרים ראיות נוספות.

השופטת עמיתה חיותה כוחן-עומר האריכה את מעצר החשוד עד ליום חמישי.

עו"ד שרון קופפר שמייצגת מטעם הסניגוריה הציבורית: "אנו נמצאים בעיצומה של החקירה. למרות שביהמ"ש הורה למשטרה לסיים את החקירה היום המשטרה ביקשה הארכת מעצר נוספת. אנו מצפים שהמשטרה תסיים את החקירה בהקדם כפי שביהמ"ש הנחה אותה".
פריצה הארכת מעצר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד