כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

צפו: חבר חדש ומחבק לגפני - נפתלי בנט

אחרי מתקפה ממושכת, התקבל שר החינוך בחיבה בועדת הכספים • הסיבה: העברת חוק אפליה מתקנת בועדה בראשות הבית היהודי

צפו: חבר חדש ומחבק לגפני - נפתלי בנט

מי שהשתתף היום (ב) בישיבת ועדת הכספים בראשות יו"ר הועדה ח"כ משה גפני, שפשף את עיניו בתדהמה: שר החינוך נפתלי בנט, שהיה אמור להיות האויב הגדול של גפני, הפך לאוהבו הגדול, וגפני לא הפסיק להרעיף עליו שבחים מתחילת הישיבה ועד סופה.

הישיבה שהתמקדה באישור תקציב משרד החינוך הייתה אמורה להיות סוערת, וגפני היה אמור לנצל אותה לתקוף את בנט בנושא אפליית המוסדות החרדיים במשרד החינוך, כפי שעשה בשבועות האחרונים מעל כל עץ רענן וכפי שדווח ופורסם ב"בחדרי חרדים".

למרות זאת הדגיש גפני בעיצומו של הדיון בועדה כי העובדה שהוא שותק בכל מה שקשור למוסדות החרדיים - לא תשמש כ'שתיקה כהודאה', וכי בעתיד הבעיות והטענות יעלו לדיון מול בנט.



הסיבה הלא רשמית להיעדר המתקפה של גפני על בנט הייתה מאחר ובנט מיהר לפגישה עם ראש המשלה בנימין נתניהו בנושא חוק ההסדרה ופינוי עמונה. אך יודעי דבר טענו כי היא קשורה גם להעברת הצעת חוק של גפני לייצוג הולם לחרדים במשרדי הממשלה בועדת החוקה, שבשליטת היו"ר ח"כ ניסן סלומינסקי מ'הבית היהודי', ובעקבותיה גפני הוריד פרופיל נגד בנט.

כעת גפני מחבק את בנט, עד הסיבוב הבא, כאשר שוב יתגלה שמשרד החינוך ממשיך לא לקיים את ההסכם הקואליציוני ולהפלות את מוסדות המוכש"ר החרדים.
גפני בנט ועדת הכספים מוכשר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד