י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

עוד מקרה חמור: חזן פגע בנכדתו שוב ושוב

שליח ציבור ירושלמי בן 76 נעצר היום בחשד שפגע בנכדתו במשך שנים ארוכות וביצע בה מעשים חמורים

צילום אילוסטרציה: פלאש 90
צילום אילוסטרציה: פלאש 90

מקרי הפגיעה בילדים לא נפסקים, והיום (ב) מפרסמת המשטרה מקרה נוסף: סבא בן 76 נעצר היום בחשד לביצוע עבירות קשות ומעשים חמורים בנכדתו, מאז היותה בגילאי 11-12.

משטרת ישראל ממשיכה במאבקה הנחוש והבלתי מתפשר לחשיפת עבירות פגיעה במשפחה, תוך ליווי וסיוע לקורבנות העבירה במקביל לחקירה, מעצר והעמדה לדין של החשודים.

חשוד בן 76 העובד כחזן ושליח ציבור בבית כנסת, תושב ירושלים, נעצר היום והובא לחקירה בעקבות דיווח שהתקבל במשטרה מנכדתו, שכיום הינה בת 19, אשר סיפרה כי כשהייתה בגילאי 11-12 ביצע בה החשוד עבירות קשות.

מהחקירה עולה, כי במהלך הביקורים של הסב בביתה של בתו בירושלים בשבתות ובחגים, נהג להיכנס לחדרה של נכדתו בשעות הלילה ולבצע בה את זממו. במסגרת החקירה קשר עצמו החשוד לעבירות המיוחסות לו וכן נבדק חשד כי פגע בבנות משפחה נוספות.

החקירה מנוהלת ע"י צוות חקירה מיוחד (צח"מ) שהוקם וזאת בשל חומרת העבירות המיוחסות לחשוד, מורכבות החקירה והחשד כי יש קורבנות נוספים. מחר יובא החשוד בשעה 10:30 בפני בית משפט השלום בירושלים שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו.

מדובר בפרשה נוספת שארגון 'מן המיצר' ליווה את הנפגעת ובני משפחתה ופעל להקמת צוות חקירה מיוחד במשטרה, בהתייעצות ובברכת רבנים ופוסקי הלכה שהורו נחרצות להגיש את התלונה.

עו"ד רבקה שורץ אומרת ל"בחדרי חרדים": "שוב מדובר במקרה כואב וקשה. עלינו לעורר את המודעות בקרב צעירים וצעירות, לשתף בזמן את הקרובים, במקרה והם עוברים פגיעה מכל סוג שהיא, גם כשמדובר בפגיעה על ידי האדם הקרוב ביותר כמו סבא".
סבא מעשים חמורים פגיעה בילדים עבירות במשפחה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד