ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

צפו: אייכלר הפתיע והגן על... שרה נתניהו

ח"כ ישראל אייכלר הפתיע את חברי הכנסת כשפצח בנאום הגנה יוצא דופן על אשת ראש הממשלה שרה נתניהו במליאת הכנסת, זאת בעקבות חקירתה במשך כ-11 שעות במשטרה: "גם לאשת ראש הממשלה יש זכויות אדם. כנופיות פשע משפטי ותקשורת עושים מה שהם רוצים" • צפו

ח"כ ישראל אייכלר (יונתן זינדל, פלאש 90)
ח"כ ישראל אייכלר (יונתן זינדל, פלאש 90)

ח"כ ישראל אייכלר הפתיע היום (שני) את חברי הכנסת כשפצח בנאום הגנה יוצא דופן על אשת ראש הממשלה שרה נתניהו במליאת הכנסת, זאת בעקבות חקירתה במשך כ-11 שעות במשטרה.

"אני יודע שזה לא פופולרי לעשות את זה לטובת נתניהו. אני רואה שאנשי הליכוד שותקים ואנשי הימין לא מדברים. אבל אני רתחתי מזעם ואני מניח שעוד שני מיליון ישראלים לפחות, לשמוע שלקחו אישה מירושלים וחקרו אותה 11 שעות בחשד שהעבירה כיסאות פלסטיק ממרפסת הבית ברחוב בלפור, בנוסף לבקבוקי הפלסטיק. גם לאשת ראש הממשלה יש זכויות אדם. גם לה יש זכויות האישה וכולם שותקים", אמר אייכלר.



"לא זו בלבד, אלא שתוך פחות מ-24 שעות כל התמליל של החקירות מופיע בתקשורת. לפי הידוע לי, זו עבירה פלילית. איש מהשוטרים והחוקרים שעברו על חוק שיבוש הליכי משפט לא נחקרו ולא עמדו בפני מכונת אמת. ללמדך שאין כאן מדינה של אנשים ישרים. יש פה משטר של גטו עלוב ומושחת. כנופיות פשע משפטי ותקשורת עושים מה שהם רוצים. זה לא כמו בדמוקרטיה ואפילו לא כמו בדיקטטורה מסודרת".

בהמשך תקף אייכלר את ראשי הערים המעורבות שמדירים חרדים, "מכאן לנושא אחר שנוגע אלינו. אני לא מתפלא שבמדינה כזאת ישנם ראשי ערים גזעניים שלא מתביישים לשלול את זכות המגורים בעריהם, של יהודים עניים בעלי שלושה חדרים בלבד. שמענו את זה משר האוצר, כחלון, שיש ראשי ערים שלא רוצים אפילו בעלי דירות קטנות, שלא לדבר על חרדים".

"אין עוד מדינה בעולם שראש עיר יעיז לומר בגלוי שהוא לא רוצה יהודים חרדים בעירו. גם אם הוא לא אוהב חרדים, גם אם הוא לא אוהב יהודים, הוא לא יעיז לומר זאת. אני מניח, שגם בארץ ישנים ראשי ערים שלא אוהבים אשכנזים. יש גם ראשי ערים שלא אוהבים מזרחיים. אבל איש לא יעיז להגיד את זה ברבים, פן יוקעו על עמוד הקלון. אבל נגד החרדים מותר ולגיטימי שראש עיר יכריז שהוא לא רוצה חרדים. הוא יאיים על קבלנים ועל הממשלה, לא להביא חרדים לעירו", הוסיף.

"כשבני הדודים הערביים אומרים שהם לא רוצים יהודים באדמת פלשתין הכבושה לטענתם, שנכבשה מהם בחיפה, ובירושלים וביפו, יש על הדבר הזה מלחמה. אבל מי ילחם נגד ראשי ערים גזעניים ואנטישמיים שמתייצבים כאויבים נגד יהודים? הם לא רוצים אותם בעריהם ומכריזים עליהם בגלוי?! מי יגן על אותם אנשים, ילדים, אנשים, נשים וטף שיש להם מצוקת דיור וכל התוכניות הממשלתיות נעצרות עד לחרדים, כי ראשי הערים לא רוצים? מאיפה באו ראשי הערים האלה? הם באו מפולין? הם באו ממרוקו? מרוסיה? מתוניס? מה הם, פלשתינים? אבותיהם נולדו פה? איך הם יכולים להעז להגיד שהם לא רוצים אנשים חרדים בעריהם?".

"הם יכולים לומר אנחנו רוצים שכונה נפרדת, ששם יהיו הסדרים מיוחדים, עם צביון חרדי. הם לא יפריעו לשכנים אחרים. זה מובן. אבל להתייצב ולהתנגד למגורי חרדים בערי ישראל? זו אנטישמיות שאין כמותה בעולם. אנחנו נילחם בהם עד נשימתנו האחרונה".
ישראל אייכלר שרה נתניהו חרדים ראשי ערים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד