כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

פסטיבל האורות של חדד כסף טהור

רשת 'חדד כסף טהור', בין ענקיות כלי הכסף הטהור בארץ ובעולם, משיקה לרגל חג האורות מגוון ענק של חנוכיות מכסף טהור בעבודת יד איכותית

פסטיבל האורות של חדד כסף טהור

חנוכה מתקרב בצעדי ענק וזה הזמן להתחדש עם חנוכיית כסף מעוצבת שתהווה תכשיט להצגה בבית ביתר ימות השנה. רשת 'חדד כסף טהור', בין ענקיות כלי הכסף הטהור בארץ ובעולם, משיקה לרגל חג האורות מגוון ענק של חנוכיות מכסף טהור בעבודת יד איכותית.

השפע הענק כולל חנוכיות קיר, חב"ד או על רגל בגדלים שונים, מגובה 15-70 ס"מ או בהזמנה מיוחדת של חנוכיית ענק בגובה של 1.8 מטר ויותר. החנוכיות מעוצבות במגוון סגנונות, אמנותי עם תבליטים אוריינטליים או פרחוניים, עם ריקועים מסורתיים בעבודת יד, פיתוחי יהלום מבריקים או עם תבליטים מרשימים של הכותל הקדוש. החנוכיות ניתנות להדלקה עם נרות שעווה או עם שמן כשחלקן עם כד קטן לשמן שתלוי בקדמת החנוכייה.

החברה הוותיקה, האחים חדד, הפועלת זה למעלה מ- 50 שנה בייצור כחול לבן, מציגה קולקציה מרהיבה, מרשימה ובעיקר איכותית של חנוכיות מכסף טהור עם חותמת האיכות של 925SilverSterling ואחריות לכל החיים. בנוסף, מציעה הרשת פתרון אטרקטיבי של חנוכיות 'מורשת' בציפוי שכבה עבה של כסף טהור במחירים נגישים מסדרת מורשת, פרי פיתוחה הבלעדי של 'חדד כסף טהור'.

מלבד ארבע חנויות הרשת, ניתן לרכוש חנוכיות גם באתר המקוון החדש המציע שירות משלוחים לארץ ולכל יעד בחו"ל, כך שזה הזמן להפתיע את יקירכם הרחוקים עם חנוכייה חרוטה בהקדשה אישית.

רשת "חדד כסף טהור" www.hadadbros.com
חנות הדגל – כהנמן 100, בני ברק 073-2223804 חנות חדשה! רבי עקיבא 86 (בניין מכבי החדש), בני ברק 052-7638418 שדרות אלרוב ממילא, ירושלים 073-2223845 יחזקאל 2, ככר השבת, י-ם 02-5793496
חדד יודאיקה אורות חנוכה חנוכיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד